arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

ایلان ماسک: توییتر بلو احتمالا تا آخر هفته آینده برمی‌گردد

ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر اعلام کرد توییتر بلو احتمالا تا آخر هفته آینده برمی‌گردد. توییتر روز جمعه سرویس اشتراکی توییتر بلو که شامل تیک آبی احراز هویت است را در پی رشد قارچ گونه حساب‌های جعلی، متوقف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر اعلام کرد توییتر بلو احتمالا تا آخر هفته آینده برمی‌گردد.

توییتر روز جمعه سرویس اشتراکی توییتر بلو که شامل تیک آبی احراز هویت است را در پی رشد قارچ گونه حساب‌های جعلی، متوقف کرد.

تیک آبی پیش از این مختص حسابهای سیاستمداران، شخصیتهای معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آنها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.

چندین کاربر روز جمعه گزارش کردند گزینه اشتراک جدید برای تیک احراز هویت توییتر بلو، ناپدید شده و یک منبع آگاه به رویترز گفت: عرضه این سرویس فعلا متوقف شده است. اما توییتر در این باره اظهارنظر نکرد.

حساب پشتیبانی توییتر که برچسب رسمی داشت، در توییتی اعلام کرد: برای مبارزه با جعل هویت، این پلتفرم برچسب رسمی را به بعضی از حسابهای کاربری اضافه کرده است. این برچسب چهارشنبه گذشته معرفی شده بود اما ساعاتی بعد توسط ایلان ماسک لغو شد.

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک در نخستین ایمیلی که پنج شنبه گذشته به کارمندان توییتر فرستاد، اعلام کرد توییتر اگر نتواند درآمد اشتراک را برای جبران کاهش درآمد تبلیغاتی افزایش دهد، قادر نخواهد بود در رکود اقتصادی در پیش، دوام بیاورد.

نظرات بینندگان