arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

نبویان: دوستی با سران آمریکا و انگلیس ممنوع است / نمی‌شود مسلمان باشی و با آمریکا مبارزه نکنید / دشمنان اصل نظام و اسلام را هدف قرار داده‌اند

نبویان نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: نمی‌شود مسلمان باشی و با آمریکا مبارزه نکنی، هرکجا ظلمی هست مسلمان و مسلم باید آنجا حضور داشته باشد. وی اضافه کرد: عزت ارتباط با آمریکا و انگلیس نیست ‌و دوستی با سران آمریکا و انگلیس ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد شکست آمریکا در منطقه و جهان است و به همین خاطر عوامل ناآرامی‌های اخیر در کشور عکس شهید سلیمانی را پاره کردند.

حجت الاسلام سید محمود نبویان روز دوشنبه در همایش راهکارهای ارتقای اعتماد و مشارکت اجتماعی در دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) افزود: نمی‌شود مسلمان باشی و با آمریکا مبارزه نکنی، هرکجا ظلمی هست مسلمان و مسلم باید آنجا حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: عزت ارتباط با آمریکا و انگلیس نیست ‌و دوستی با سران آمریکا و انگلیس ممنوع است.

وی اظهار داشت: کسانی که پرچم سیدالشهدا (ع) را به آتش کشیدند تفکر شیعی نداشتند و با آتش زدن قرآن و مساجد نشان می‌دهند که اهل سنت نیز نیستند.

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل دشمن اصل قرآن و اسلام است و دشمنان هیچ‌وقت دست از سر ایران اسلامی نخواهند برداشت.

وی بیان کرد: آمریکا دست به هر کاری زده اما از ایران شکست خورده است چون این ملت هیچ وقت شکست نخواهد خورد و خداوند این ملت را یاری کرده و خواهد کرد.

حجت الاسلام نبویان عنوان کرد: آمریکا در قبل از انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، در لبنان، سوریه و یمن از ایران اسلامی شکست خورده است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی درحالی‌ که تحریم بوده به لحاظ نظامی رشد کرده پس دشمنان قصد از بین بردن نیروهای نظامی و انقلابی مانند بسیج و سپاه را دارند.
وی اظهار کرد: آمریکا با تحریم‌های مختلف قصد نابود کردن ایران را داشته و هیچ کشوری مانند ایران تحریم نشده و در جنگ ترکیبی از هر طرف وارد شده فقط از طریق جنگ نظامی وارد نشده‌ است.

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: مردم پر از مشکلات اقتصادی هستند اما اغتشاشگران شعار اقتصادی ندادند بلکه دشمنان اصل نظام و اسلام را هدف قرار داده‌اند.

نظرات بینندگان