arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱

آموزش و پرورش: آتش سوزی و آشوب در مدارس قصرشیرین کذب محض است

احمد خدرویسی رییس آموزش و پرورش قصرشیرین با تکذیب تمام شایعه های منتشر شده در رابطه با آتش سوزی و آشوب و ناامنی در مدارس، افزود: این موارد کاملا کذب محض است و نظارت کافی بر مدارس شهرستان وجود دارد و مشکل خاصی در این رابطه نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: کلاس‌های درس مدارس این شهرستان هم اکنون با سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است و هیچ مشکل خاصی نداریم.

به گزارش «انتخاب»، «احمد خدرویسی» در گفت و گو با ایرنا با تکذیب تمام شایعه های منتشر شده در رابطه با آتش سوزی و آشوب و ناامنی در مدارس، افزود: این موارد کاملا کذب محض است و نظارت کافی بر مدارس شهرستان وجود دارد و مشکل خاصی در این رابطه نداریم.

وی در پاسخ به وجود آشوب در یکی از دبیرستان های دخترانه قصرشیرین و نگرانی خانواده ها از مراجعه به مدارس برای بردن فرزندانشان و تعطیلی کلاس های درس گفت: هیچ آشوبی در داخل مدارس نبوده و هیچ مشکلی اکنون در مدارس وجود ندارد و خانواده ها اطمینان داشته باشند که ما حافظ سلامت و امنیت فرزندانشان هستیم.

چهار هزار و ۱۲۷ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۲ مدرسه شهری، روستایی و عشایری قصرشیرین در سال جاری به تحصیل مشغول هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

نظرات بینندگان