arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

جزیره مصنوعی در آب‌های بوشهر احداث می‌شود

شهردار بوشهر با بیان اینکه احداث جزیره مصنوعی در آب های این شهر در دستور کار است، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته همکاری های مشترک این شهرداری و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر توسعه می یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: شهردار بوشهر با بیان اینکه احداث جزیره مصنوعی در آب های این شهر در دستور کار است، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته همکاری های مشترک این شهرداری و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر توسعه می یابد.

حسین حیدری روز جمعه ۴ آذر در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: اداره بندر و شهرداری جهت توسعه استان مکمل یکدیگر بوده که در این راستا زیرساخت‌های شهری باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

وی بیان کرد: در جهت رفع مشکل ترافیکی شهر و تردد خودروهای سنگین احداث مسیر فرعی از بزرگراه امام علی به سمت اداره بندر و همچنین تسریع در تکمیل جاده دسترسی جزیره نگین اولویتی اجتناب ناپذیر است.

شهردار بوشهر ادامه داد: همچنین با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته برای احداث دومین پلاژ بانوان در شهر بوشهر باید دستگاه های اجرایی ذیربط همکاری مورد نیاز را داشته باشند.

حیدری گفت: بوشهر با توجه به وجود منابع، امکانات، درآمد و منابع انسانی قوی می تواند با مشارکت و همکاری و تعامل بین دستگاه ها شاهد پیشرفت های خوبی در کارهای عمرانی و جذب گردشگر و خدمات رسانی به جمعیت بالای بانوان داشته باشد.

در این نشست هاشمی،سرپرست سرمایه گذاری شهرداری بوشهر نیز طرح جزیره مصنوعی برای کمک به جذب گردشگر را مطرح کردند که مورد موافقت ضمنی مدیر کل اداره بندر قرار گرفت.

در ادامه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز ضمن ابلاغ دستور از معاونتهای خود خواست که با نگاهی مثبت، به تعامل پایدار با شهرداری بندر بوشهر دست بیابند.

محمد شکیبی نسب افزود: تداوم همکاری شهرداری و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بسیار حائز اهمیت است چراکه نداشتن تعامل آسیب به ظرفیت‌ها و به ضرر مردم تمام خواهد شد.

نظرات بینندگان