arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱

توضیح سردار آزمون درباره شادی خطرناک با کی‌روش: ما فقط کی‌روش را خیلی دوست داریم

سردار آزمون که جلوی نیمکت ایران کنار کی‌روش ایستاده بود، بعد از گل رضاییان لپ‌های کی‌روش را کشید و بعد از سوت پایان هم روی دوش این سرمربی پرید تا تصاویر جالبی ثبت شود. آزمون بعد از بازی درباره شادی خود با کی‌روش گفت:‌ «همه چیز خوب است. ما فقط کی‌روش را خیلی دوست داریم».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: سردار آزمون در گفت‌وگو با یک سایت روسی درباره شادی عجیب خود با کارلوس کی‌روش توضیح داده است.

سردار آزمون که در بازی دیروز مقابل ولز نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و اگر خوش شانس بود گل هم می‌زد، بعد از خروج از زمین هنگام گل دوم ایران توسط رامین رضاییان شادی عجیبی را با کارلوس کی‌روش انجام داد.

آزمون که جلوی نیمکت ایران کنار کی‌روش ایستاده بود، بعد از گل رضاییان لپ‌های کی‌روش را کشید و بعد از سوت پایان هم روی دوش این سرمربی پرید تا تصاویر جالبی ثبت شود.

این نوع شادی سردار با کی‌روش بسیار مورد توجه قرار گرفت و جالب اینکه مهاجم ایران در این خصوص توضیح جالبی هم داده است. آزمون بعد از بازی در گفت‌وگو با رسانه‌های خارجی در پاسخ به پرسش خبرنگار سایت bombardir روسیه درباره شادی خود با کی‌روش گفت:‌«همه چیز خوب است. ما فقط کی‌روش را خیلی دوست داریم»!

مهاجم تیم ملی فوتبال با این نوع شادی و حالا واکنش خود نشان داد که همه چیز در رابطه او و سرمربی تیم ملی مثل گذشته بوده و تغییری ایجاد نشده است.

نظرات بینندگان