arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱

تاخیر و لغو چند پرواز از فرودگاه مهرآباد به دلیل بارش برف و باران

فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی از تاخیر و لغو تعدادی از پروازهای خروجی از مبدأ این فرودگاه خبر داد و از مسافران خواست قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی از تاخیر و لغو تعدادی از پروازهای خروجی از مبدأ این فرودگاه خبر داد و از مسافران خواست قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

در پی بارش برف و باران در بیش از ۱۰ استان کشور و شرایط نامناسب جوی و تاثیر آن بر پروازهای برخی فرودگاه‌های کشور، فرودگاه مهرآباد نیز در اطلاعیه پروازی از تاخیر و لغو تعدادی از پروازهای خروجی به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، مسافران می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱ و ۴۴۶۶۵۵۱۹ و مراجعه به سایت www.mahrabadairport.ir آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.

به گزارش ایرنا، از صبح امروز (یکشنبه) بارش برف و باران در استان‌های نیمه شرقی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و غرب فارس شروع شده است.

هواشناسی در هشدار زرد، از لغزندگی و کاهش شعاع دید در جاده‌ها، کولاک برف، اختلال در سفرهای بین‌شهری به‌ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آب‌گرفتگی معابر به‌صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به سالن‌ها و تاسیسات گلخانه‌ای و احتمال اختلال در عملیات عمرانی خبر داده است.

نظرات بینندگان