arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱

نماینده ولی فقیه در سپاه: پیروزی های بزرگی برای انقلاب اسلامی در پیش است / اگر امروز دشمن جنگ با عمامه راه می‌اندازد و مدرسه علمیه آتش می‌زند به این دلیل است که معتقدند این گروه جامعه را به حرکت درمی‌آورند / مطمئن باشید که هیچ خبری نیست

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لطف الهی و به کوری چشم دشمن پیروزی های بزرگی برای انقلاب اسلامی در پیش است و ضربه‌های سنگینی نصیب دشمنان می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لطف الهی و به کوری چشم دشمن پیروزی های بزرگی برای انقلاب اسلامی در پیش است و ضربه‌های سنگینی نصیب دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری افزود: حقیقت دین انقلاب اسلامی است و نباید آسیب ببیند و برای گذر از این گردنه باید با ایجاد امید، جهاد، تحرک و نشاط به مقابله با دشمن پرداخت.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن این است که امید، تلاش، مجاهدت و حرکت را از ملت ایران بگیرد و این انقلاب را دچار چالش کند.اظهار کرد: ۴۴ سال است که انقلاب اسلامی فراز و نشیب داشته اما توقف نداشته این درحالی است که دشمن همواره در این مدت شکست و توقف داشته و با توجه به اعتراف آنان " که این فتنه هم جواب نداده و باید فکر دیگری کرد" امروز این سرازیری بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این ملت نیامده‌اند دو قطبی حاکمیت و مردم را رقم بزنند و مقابل این نظام باشند به همین دلیل بیشترین عصبانیت استکبار امروز از ملت ایران است.

وی گفت: اگر امروز دشمن جنگ با عمامه راه می‌اندازد، مدرسه علمیه آتش می‌زند و به روحانیون حمله می‌کند به این دلیل است که معتقدند این گروه نهادی مردمی هستند و جامعه را به حرکت درمی‌آورند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به دشمن گفت: مطمئن باشید که هیچ خبری نیست و ملت ایران فتنه‌های بدتر از این را دیده و پشت سر گذاشته‌اند و این دوران هم سپری می‌شود اما آنچه مهم این است که در این فتنه‌ها افراد غربال می‌شوند.

وی ادامه داد: در پرتو این حوادث و اغتشاش‌ها مومنان آب دیده، ورزیده و توانمند و به نحوی مومنان از غیر مومنان تمیز داده می‌شوند.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز روحانیت با تمام وجود پرچمدار ایجاد حرکت امید و نشاط در جامعه است گفت: امروز روحانیت امیدوار، امید بخش و جهاد پرور است و این قدرت را دارد که عالمی را بسیج و در مقابل استکبار قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هوشیاری، تلاش، مطالبه بحق از مسئولان واجب است اما در کنار مطالبه گری باید بدانیم که انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام ناب و زمینه ساز نهضت ظهور است و آسیب رساندن به این انقلاب آسیب دیدن اصل اسلام و قرآن محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هرکسی هدف را گم کرد راه را نیز گم می‌کند گفت: برای روحانیت رسالت‌هایی از قرآن و الزاماتی وجود دارد که جای پرداختن به آنها در حوزه‌های علمیه است.

حاجی صادقی افزود: اگر علما و همه بزرگانی که به یاد آنها کنگره برگزار می‌شود درخشیدند در پرتو آن الزاماتی بود که امروز باید همه طلبه‌ها و فضلای جوان با تمام وجود به دنبال کسب آنها باشند تا بتوانند در میدان جهاد تبیین و جنگ ترکیبی که دشمن بر ما تحمیل کرده به مبارزه بپردازند.

وی با تاکید بر ضرورت تربیت انسان جامع ادامه داد: انسان کامل اسلام انسانی است که تمام ارزش‌های انسانی هماهنگ با هم در او رشد کرده و به کمال رسیده باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بسیاری از افراد هستند که بصیرت دارند، خوب می‌فهمند اما صدای رسا ندارند.

حاجی صادقی افزود: یکی از علت‌هایی که نمی‌توانیم با جوانان و نوجوانان هم زبان شویم این است که ما روی یک بعد تمرکز داریم و او به یک بعد دیگر توجه می‌کند.

وی یادآور شد: امروز باید جوانانی تربیت کرد که فکر نکنند باید آزادی را در جای دیگری جست و جو کرد و به این برسند که پیام آور آزادی دین اسلام است.

نظرات بینندگان