arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۱

دستگيري ماساژور اينترنتي در كرمان!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رييس پليس فتاي كرمان از دستگيري فردي كه با طراحي و دايركردن وبلاگ در قالب ماساژ درماني، قصد فعاليت غيراخلاقي را داشت، خبرداد.

سرهنگ كامبيز اسماعيلي دراين‌باره گفت: در پي رصد فضاي مجازي توسط كارشناسان دايره مبارزه با جرايم پليس فتا كرمان، وبلاگي رويت شد كه دايركننده آن مطالب مستهجن را در آن درج كرده و مطالب آن بيانگر اين بود كه صاحب وبلاگ در قالب ماساژ درماني، به‌ دنبال فعاليت غيراخلاقي است، كه شناسايي و دستگيري وي در دستور كار پليس قرار گرفت.

رييس پليس فتاي كرمان خاطرنشان كرد: پس از انجام يكسري اقدامات، دايركننده اين وبلاگ شناسايي و در عملياتي در يكي از هتل‌هاي شهر كرمان دستگير شد.

وي تصريح كرد: در تحقيقات تكميلي، متهم به جرم خود اعتراف و هدف از راه‌اندازي اين وبلاگ را كسب درآمد و برقراري رابطه نامشروع با مشتريان خود عنوان داشت.

اسماعيلي در ادامه با اشاره به اينكه متهم در طول بازجويي اقرار كرد كه به هيچ وجه فكر نمي كرد دستگير شود، گفت: در بررسي‌ها مشخص شد كه خوشبختانه هيچ ارباب‌رجوعي به اين فرد مراجعه نكرده است و پرونده وي براي پيگيري تحويل دادسرا شد.

رييس پليس فتاي كرمان گفت: كاربران فضاي سايبري بايد مراقب سايت‌ها و وبلاگ‌هاي مختلف باشند و فريب تبليغات آنان را نخورند، چه بسا افراد سودجويي هستند كه با عناوين مختلف قصد دارند به نيت شوم و پليد خود برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
نظرات بینندگان