arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

پدر کیان پیرفلک از بیمارستان مرخص شد

پدر کیان بعد از ۶۰ روز بستری بودن در بیمارستان‌های اهواز و تهران، بعد از مرخص شدن از بیمارستان عرفان تهران، به مکانی در نزدیکی بیمارستان منتقل شده تا ادامه مراقبت‌ها در آن محل ادامه یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اعتماد: پدر کیان بعد از ۶۰ روز بستری بودن در بیمارستان‌های اهواز و تهران، بعد از مرخص شدن از بیمارستان عرفان تهران، به مکانی در نزدیکی بیمارستان منتقل شده تا ادامه مراقبت‌ها در آن محل ادامه یابد.

سجاد پیرفلک عموی کیان، با اعلام این خبر گفت پدر کیان بعد از ۶۰ روز بستری بودن در بیمارستان‌های اهواز و تهران، بعد از مرخص شدن از بیمارستان عرفان تهران، به مکانی در نزدیکی بیمارستان منتقل شده تا ادامه مراقبت‌ها در آن محل ادامه یابد.

او ادامه داد: میثم به محلی نزدیک بیمارستان به صورت مراقبت خانگی منتقل شد تا در صورت لزوم بتوان به آنجا مراجعه کرد. سجاد پیرفلک افزود: چون پزشکان معتقد بودند که بستری طولانی مدت در بیمارستان ممکن است میثم را در معرض عفونت قرار دهد به همین دلیل باید به محیط خانگی منتقل می‌شد و همراه با پرستار و مراقبت تحت نظر باشد و کارهای فیزیوتراپی‌را انجام دهد.

سجاد پیرفلک همچنین تشکر ویژه‌ای از پزشکان و مدیران و کادر درمانی و کارکنان بیمارستان عرفان داشت که هم به لحاظ مالی برای آنها سنگ‌تمام گذاشتند و هم به لحاظ رسیدگی.

نظرات بینندگان