arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱

سرپرست شهرداری مشهد انتخاب شد

نائب‌رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جواد اصغری با رای و نظر اکثریت اعضاء شورای اسلامی به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نائب‌رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جواد اصغری با رای و نظر اکثریت اعضاء شورای اسلامی به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو اظهارکرد: صبح امروز و در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، جواد اصغری به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

نائب‌رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: قطعا مدیریت شهری مشهدالرضا(ع) در ادامه راه با شدت و قوت بیشتری در مسیر رشد و ارتقا و همچنین خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان گام برمی‌دارد.

به گزارش ایسنا، اصغری پیش از این شهردار مناطق مختلف مشهد بوده است.  

براساس اعلام روابط عمومی شهرداری مشهد، دادستانی برای پرونده‌ای که چندی پیش برای ۲ تن از کارمندان شهرداری مشهد باز کرده و در آن اتهاماتی به آنان وارد شده بود.  

بر همین اساس دادستانی روز پنجشنبه، ۲۹ دی‌ ماه، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد، را تعلیق کرد. اتهامات وارده به این ۲ کارمند حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است. تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم شهردار مشهد از حضور در محل کار منع شده است.

نظرات بینندگان