arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۹ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

علیزاده، نماینده مجلس: فرمانده سپاه گفت دستمان در میدان جنگ باز است/ وزیر خارجه معتقد بود بخشی از فرماندهی فتنه اخیر را اروپایی‌ها بر عهده داشتند

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران در نشست غیرعلنی امروز مجلس عنوان کرد: در زمان دوستی دستمان به طرف دوستان دراز و در زمان جنگ دستمان برای پاسخ به دشمن باز است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ نشست غیرعلنی مجلس امروز (یکشنبه دوم بهمن)‌ با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه موضوع اقدام اخیر پارلمان اروپا در رأی دادن به تحریم سپاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فرمانده کل سپاه در این رابطه گفت ما در زمان دوستی دست‌مان برای مودت و دوستی دراز و در زمان جنگ هم دست‌مان برای پاسخ به دشمنان باز است. سردار سلامی همچنین گفت که اگر اتحادیه اروپا در اقدام شیطنت‌آمیز بخواهد علیه سپاه پاسداران صورت دهد و دست به تحریم سپاه بزند پاسخ ما به آن‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.

علیزاده خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود بر این نکته تأکید داشت که در فتنه اخیر بخشی از فرماندهی فتنه را اروپایی‌ها را بر عهده داشتند که من در مذاکره با آنها عواقب این کارشان را به آنها گوشزد کردم. در این جلسه هم فرمانده سپاه و هم وزیر امور خارجه هم نمایندگان مجلس همگی بر این امر تأکید داشتند که اگر اتحادیه اروپا دست به تحریم سپاه بزند باید پاسخی قاطع و پشیمان‌کننده به آنها داده شود.

نظرات بینندگان