arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

کنعانی: آماده تبادل زندانیان با آمریکا هستیم

کنعانی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی در مورد تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا اظهار کرد: بر اساس نگاه انسانی، ایران دارای آمادگی برای تبادل زندانیان است، تبادل پیام‌هایی در این ارتباط از سوی برخی از کشور‌ها انجام گرفته است و ما برای تکمیل این روند آمادگی داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کنعانی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی در مورد تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا اظهار کرد: بر اساس نگاه انسانی، ایران دارای آمادگی برای تبادل زندانیان است، تبادل پیام‌هایی در این ارتباط از سوی برخی از کشورها انجام گرفته است و ما برای تکمیل این روند آمادگی داریم .

سختگوی وزارت امور خارجه اسلامی ایران تاکید کرد: به دنبال چالش‌آفرینی با اتحادیه اروپا نیستیم و از ایجاد چالش استقبال نمی‌کنیم.

سخنگوی جمهوری اسلامی ایران در این نشست در پاسخ به سوالی با تاکید بر اینکه براین که از تقویت مناسبات با کشورهای منطقه استقبال می‌کنیم ، گفت: دستی که برای دوستی دراز شود را به گرمی می‌فشاریم.

وی ادامه داد: ما از هرگونه ابتکار مثبتی برای ارتقاء همکاری‌های منطقه‌ای بین کشورهای منطقه استقبال می‌کنیم .‌اخیرا مواضع مثبتی را از سوی برخی از کشورها از جمله عربستان شنیده‌ایم ، این مواضع مثبت را ارج می‌نهیم و نشانه مثبت می‌دانیم.

نظرات بینندگان