arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱

محمودی، نماینده مجلس: آیا تیم اقتصادی دولت از قیمت نجومی کالاهای اساسی خبر دارد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه شاهد تغییر لحظه‌ای نرخ قیمت کالاهای اساسی بوده و معلوم نیست که تیم اقتصادی دولت قرار است در این حوزه چه اقدامی انجام دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه شاهد تغییر لحظه‌ای نرخ قیمت کالاهای اساسی بوده و معلوم نیست که تیم اقتصادی دولت قرار است در این حوزه چه اقدامی انجام دهد.

سمیه محمودی در تذکری شفاهی در جریان جلسه امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدام دولتمردان سوئد در اهانت به قرآن کریم را محکوم کرده و خواستار پایان دادن به اینگونه رفتارهای زشت و ناپسند هستیم. آقای رئیس جمهور شما دستور دادید که قیمت 10 کالای اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان تثبیت شود، اما سوال این است که این تثبیت قیمت با نرخ یک ساعت گذشته صورت خواهد گرفت یا با نرخ فردا. متاسفانه شاهد افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: آیا تیم اقتصادی دولت از قیمت نجومی و کمرشکن کالاهای اساسی خبر دارد؟ آیا قرار است فردای ماه رمضان که مهلت قیمت‌های دستوری پایان یافت باز هم قیمت کالاها گران شود؟ انتظار می‌رود از تمام ظرفیت‌های کارشناسی و متخصصان حوزه اقتصادی برای سروسامان دادن به وضعیت اقتصاد کشور استفاده شود.

نظرات بینندگان