arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۸ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

فتح‌الله‌زاده: دو بازیکن خوب جذب می‌کنیم/با فرهاد ملاقاتی نداشتم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: که دوستان تیم را طوری بسته‌اند که جای خالی وجود ندارد اما دو بازیکن خوب که به احتمال زیاد یکی از آنها خارجی و دیگری ایرانی خواهد بو جذب خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: که دوستان تیم را طوری بسته‌اند که جای خالی وجود ندارد اما دو بازیکن خوب که به احتمال زیاد یکی از آنها خارجی و دیگری ایرانی خواهد بو جذب خواهیم کرد.

«علی فتح‌الله‌زاده» سه‌شنبه شب در گفتگویی اظهار داشت: بدهی پین و میلیچ را پرداخت کردیم تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شود، دوستان گفته بودند طلب میلیچ را پرداخت کرده ایم و فیش دادند اما چند روز پیش مشخص شد پولی پرداخت نشده است، چند روز پیش به صورت تصویری با میلیچ حرف زدم و توافقاتی کردیم.

وی افزود: مبلغ ۲۸۰ هزار دلار به میلیچ پرداخت کردیم، با پین توافق کردیم که در دو قسط ۲۵ هزار دلاری طلب وی را پرداخت کنیم، امروز از باشگاه ما خط دادند که پول به حساب باشگاه آمده است و آژانسی رفت و پول را برداشت کرد.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: سیاوش یزدانی از چند تیم پیشنهاد دارد، او با ساپینتو زاویه پیدا کرده است، بازیکن با مربی کار می‌کند و باید در این باره اختیار با سرمربی باشد، او بخواهد جدا شود مانعی نیست.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: پادوانی برای استقلال زحمت کشید، او دوست داشتنی و با معرفت است و وظیفه انسانی من است که به این بازیکن کمک کنیم، او اگر راضی باشد و بخواهد می‌تواند در استقلال سمتی بگیرد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر مشکلی که ما داریم این است که دوستان تیم را طوری بسته‌اند که جای خالی وجود ندارد، ساپینتو دو بازیکن از من خواسته است، دو بازیکن خوب که به احتمال زیاد یکی از آنها خارجی و دیگری ایرانی خواهد بود. استقلال در دو پست هافبک و مهاجم بازیکن خواهد گرفت.

مدیر عامل استقلال گفت: استقلال یک بازیکن خارجی خواهد گرفت، بازیکنی که مورد تایید ساپینتو باشد، من با او رابطه خوبی دارم و به خاطر اینکه شایعه ای شکل نگیرد در امارات با فرهاد مجیدی ملاقات نکردم.

نظرات بینندگان