arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۱

خونین‌ترین یورش نظامیان اسرائیل به کرانه باختری در دولت جدید نتانیاهو

صبح امروز (پنجشنبه) نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و شهر قدس مخصوصا اردوگاه جنین، ۹ فلسطینی از جمله یک زن مسن به شهادت رسانده و تعداد دیگری را نیز زخمی و بازداشت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: صبح امروز (پنجشنبه) نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و شهر قدس مخصوصا اردوگاه جنین، ۹ فلسطینی از جمله یک زن مسن به شهادت رسانده و تعداد دیگری را نیز زخمی و بازداشت کردند.

 ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه و بامداد امروز یورش‌ها و بازرسی‌هایی را در مناطق مختلف استان‌های جنین، بیت لحم، رام‌الله و قدس در کرانه باختری آغاز کرد که با درگیری‌ها با فلسطینی‌ها و بازداشت تعدادی از آنها همراه بود.

به گزارش خبرگزاری "وفا" فلسطین، سربازان اسرائیلی در یورش خود به شهر و اردوگاه جنین به بالای بام خانه‌ها رفته و از آنجا به سمت جوانان فلسطینی تیراندازی کرده و گاز اشک‌آور پرتاب کردند که در نتیجه آن چند فلسطینی زخمی و شهید شدند.

همچنین سربازان اسرائیلی برق اردوگاه جنین را قطع کرده و مانع از ورود خودروهای آمبولانس و نیروهای امدادی شدند.

گردان‌های "سرایا القدس"، شاخه نظامی جنبش جهاداسلامی فلسطین اعلام کرد که گردان جنین از ساعات اولیه صبح امروز وارد درگیری‌های شدیدی با سربازان اسرائیلی شد که به اردوگاه جنین یورش آورده بودند.

نظرات بینندگان