arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۹ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

سردار رحیمی در مراسم تودیع خود: «اغتشاشات» اخیر آمار جرائم را یک درصد زیاد کرد

رییس سابق پلیس تهران بزرگ گفت: آمار جرایم و تخلفات و سرقت ها در پایتخت ۹ درصد کاهش پیدا کرده است هر چند که اغتشاشات اخیر یک درصد بر آمار جرائم و تخلفات افزوده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنا: رییس سابق پلیس تهران بزرگ گفت: آمار جرایم و تخلفات و سرقت ها در پایتخت ۹ درصد کاهش پیدا کرده است هر چند که اغتشاشات اخیر یک درصد بر آمار جرائم و تخلفات افزوده بود.

مراسم آیین معارفه و تکریم فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز دوشنبه ۱۰ بهمن برگزار شد.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس سابق تهران بزرگ گفت: امنیت یکی از اساسی ترین و زیر ساختی ترین نیاز همه جوامع است و حاکمان مکلف و موظف به برقراری این نیاز جوامع خود هسنند و باید به طور کامل در جامعه پیاده کنند

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که دشمنان در طول ۴۴ سال همواره تلاش کردند که نظام را دچار چالش کنند و اقداماتی را هم با سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن انجام دادند.

رییس سابق پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: فراجا متولی اصلی برقراری نظم و امنیت در جمهوری اسلامی تکلیف دارد و طلایه دار برقراری امنیت است.

وی گفت: از اوایل سال ۹۶ که ماموریت خدمتکزاری و نوکری مردم پایتخت بر دوشم است از ابتدای امر تلاش کردم با برنامه ریزی مدون و شناخت درست تهدیدات پایتخت در بعد امنیت و تبیین و تدوین برنامه های مختلف در حوزه های متعدد امنیت ام القرای جمهوری اسلامی را برقرار کردیم.

سردار رحیمی گفت: به رده های مختلف و تخصصی پلیس طرح های مختلف را ابلاغ کردیم.

وی افزود: مردم ایران باید بدانند پلیس در حال تلاش برای برقراری امنیت است و اگر ۱۰۰ درصد تخلفات و سرقت ها را کشف نکرده باشیم حتما ۷۰ تا ۸۰ درصد در این زمینه موفق بودیم.

رییس سابق پلیس تهران تصریح کرد: طرح رعد استفاده از ظرفیت مغفول کلانتری ها بود؛ طرح کاشف هم استفاده از ظرفیت آگاهی ها بود.

وی گفت: کاهش ۹ درصدی آمار و جرائم تهران بزرگ را شاهد بودیم که پیشتر این آمار ۱۰ درصد بود اما اغتشاشات اخیر آمار جرائم و تخلفات را زیاد کرد.

سردار رحیمی گفت: ۱۰ درصد در زمینه کشف جرایم و سرقت ها عملکرد مثبت داشتیم.

وی افزود: سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت کلانتری های جدید در تهران هزینه کردیم و بسیاری از آنها افتتاح شد.

نظرات بینندگان