arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

تجربه سفری خاطره ‌انگیز و لوکس با تور مالدیو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در سال های اخیر بی شک نام جزایر مالدیو را زیاد شنیده ‌اید! جزایر مالدیو از ۱۱۹۲ جزیره تشکیل شده اند که درست در وسط اقیانوس هند مانند الماسی می درخشند و شما را مبهوت و شیفته خود می کنند. بسیاری از این جزایر به شکل ریزورت ‌های بزرگی هستند و اینکه مجمع الجزایر مالدیو در جهان بسیار لوکس و دیدنی است. درست است که قیمت تور مالدیو برای خیلی از افراد بسیار بالاست اما با توجه به اینکه برای بسیاری از تازه عروس و دامادها خدمات رایگان ویژه ‌و جذابی را قرار داده اند بیشتر متقاضیان این تورهای مسافرتی نسل جوان هستند. اگر مسافر تورهای مسافرتی مالدیو هستید مهم است بدانید که خدمات ترانسفر مالدیو با قایق ‌های تندرو و کشتی ‌های کروز یا پروازهای داخلی در جزایر انجام می پذیرد و اینکه در تمام هتل ‌ها و ریزورت ‌ها غذاهای بین المللی و محلی متنوع و خوشمزه ای وجود دارد که با اجرای موزیک زنده محیطی کاملا آرام ‌بخش و لذت بخشی را برای شما بوجود می‌ آورد.

تجربه سفری خاطره ‌انگیز و لوکس با تور مالدیو

هتل ‌های مالدیو به ‌اندازه ‌ای شگفت انگیز، لوکس و هنرمندانه ساخته شده ‌اند که هرکدام به تنهایی بخشی از جاذبه ‌های گردشگری در سفر با تور مالدیو 1402 به شمار می ‌روند. اکثر هتل ‌ها بر روی یک جزیره بنا شده ‌اند و منظره ‌ای رویایی رو به دریا را پیش روی شما مسافران قرار می ‌دهند و از امکاناتی همچون استخرهای سرباز، غواصی، موج ‌سواری و انواع ورزش‌ های مهیج آبی برخوردار هستند. از دیگر جذابیت‌ های تور مالدیو می ‌توان به ترانسفرهای جذاب آن اشاره کرد و به دلیل اینکه تنها فرودگاه این جزیره در پایتخت آن ماله قرار گرفته است، ترانسفر به هتل و جزیره‌ های دیگر با قایق‌ های تندرو و یا هواپیماهای دریایی انجام می ‌گیرد که ورود به مالدیو را بسیار هیجان ‌انگیز و بیادماندنی می ‌کند.

ضمنا توجه داشته باشید که شما برای ورود به کشور مالدیو، مشکلی از نظر اخذ ویزا نخواهید داشت و شاید یکی از دلایل محبوبیت تور جزایر مالدیو برای گردشگران ایرانی، همین عدم نیاز به دریافت ویزای مالدیو برای سفر توریستی به این کشور است. ویزای مالدیو، در اصل یک ویزای فرودگاهی با اعتبار 30 روزه است که به محض ورود شما به مجمع ‌الجزایر مالدیو صادر خواهد شد. به این صورت که شما بعد از فرود در فرودگاه بین ‌المللی شهر ماله، پایتخت مالدیو، باید فرم مخصوص ویزای مالدیو را پر کنید و هزینه‌ ناچیزی را هم جهت صدور ویزای مالدیو پرداخت نمایید.

در پکیج های تور مالدیو، آژانس سفریار آریا تمامی برنامه ریزی های سفر را برای راحتی شما مسافران انجام داده است. افرادی که تور مالدیو را انتخاب می کنند، مقدمات اولیه سفر مانند تاریخ حرکت تور و پرواز مالدیو را طبق برنامه ریزی این مجموعه دریافت می کنند. طبیعتا به دلیل وجود پرواز چارتری در تور مالدیو، هزینه کمتری برای بلیط هواپیما مالدیو پرداخته می شود و این نکته از مزایای خرید پکیج مالدیو از این آزانس مسافرتی شناخته شده است. تور مالدیو سفریار در دو نوع سفر با مدت زمان 5 شب و 6 روز یا 6 شب و 7 روز برگزار می شود و نیز هتل های مختلفی برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده تا قیمت تور مالدیو بنا بر سلیقه و بودجه شما انتخابی باشد.

تجربه سفری خاطره ‌انگیز و لوکس با تور مالدیو

اگر راهی تور لوکس مالدیو هستید، بدانید که در حال حاضر تنها راه سفر توریستی به مجمع ‌الجزایر مالدیو، تهیه بلیط تهران – ماله و سفر به مالدیو با پرواز غیر مستقیم است. تورهای مالدیو با پروازهای قطری، امارات و فلای دبی برگزار می ‌شود. پرواز فلای دبی در مسیر تهران - دبی - مالدیو، پرواز قطری در مسیر تهران - دوحه - مالدیو و پرواز امارات در مسیر تهران - دبی - مالدیو انجام می ‌شود. کارشناسان آژانس سفریار آریا جهت رفاه حال مسافران بهترین پرواز با کمترین زمان توقف را برای برگزاری تور مالدیو انتخاب می ‌کنند. بدین ترتیب شما این امکان را دارید که با توجه به زمان هر پرواز و بودجه خود یکی از پکیج ‌های تور مالدیو را برای گذراندن تعطیلات در این جزیره زیبا و رویایی انتخاب کنند. لازم به ذکر است که طول پرواز تهران به مقصد ماله (پایتخت مالدیو) با در نظر گرفته زمان توقف پروازها حدود 8 ساعت است.

تجربه سفری خاطره ‌انگیز و لوکس با تور مالدیو

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی سفریار تماس می گیرید؛ مشاوران این مجموعه مسافرتی با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، تورهای مالدیو را برای شما رزرو می کنند. این تورها شامل بهترین خدماتی هستند که در آژانس های مختلف گردشگری ایران، ارائه می شوند. فرقی نمی کند که در کدامیک از تورها می خواهید ثبت نام کنید، هدف کارشناسان ارائه ارزان ترین و بهترین تورهای مسافرتی هوایی در تعطیلات سال نو به شما عزیزان است. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت تورهای مالدیو نوروز به سایت سفریار و همچنین به کانال تلگرام این مجموعه مراجعه کنید.

نظرات بینندگان