arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

ویدیو / واکنش رئیسی به گلایه کارگران: سریعا حقوق‌شان را پرداخت کنید

رئیس جمهور در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران ‌با تعدادی از کارگران این پروژه به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت‌ و وضعیت کاری و معیشتی آنها را جویا شد و بر پرداخت به موقع حقوق و معوقات آنها تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس جمهور در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران ‌با تعدادی از کارگران این پروژه به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت‌ و وضعیت کاری و معیشتی آنها را جویا شد و بر پرداخت به موقع حقوق و معوقات آنها تاکید کرد.

 ‌سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه دولت به شهرستان ری از مراحل تکمیل پروژه بزرگ تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران در شهرستان ری بازدید کرد و با توضیحات مدیران این پروژه بزرگ ملی در جریان آخرین وضعیت مراحل تکمیل آن قرار گرفت.

‌رئیس جمهور در جریان بازدید از مراحل تکمیل این پروژه، معاون اجرایی و استاندار تهران را به تسریع در تامین و تخصیص بودجه این پروژه با مشارکت دادن بخش خصوصی و همچنین منابع داخلی مکلف کرد.

رئیسی همچنین با تعدادی از کارگران این پروژه به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخته و وضعیت کاری و معیشتی آنها را جویا شد و بر پرداخت به موقع حقوق و معوقات آنها تاکید کرد.

کارگران با گلایه به رئیس جمهور نسبت به عدم پرداخت حقوق 6 ماهه تاکید کردند با توجه به اینکه نزدیک عید هستیم خواهش میکنیم دستور فرمایید حقوق ما را بدهند.

رئیس جمهور ‌در پاسخ به مطالبه کارگران به مدیران مجموعه دستور داد تا پرداخت حقوق‌های معوقه کارگران در اسرع وقت انجام شود.

 
نظرات بینندگان