arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

توییت شهروند ترکیه‌ای از زیر آوار، او را نجات داد

یک شهروند ترکیه حدود ۲ ساعت پس از وقوع زلزله سحرگاه امروز، با انتشار توئیتی خواستار نجات خود از زیر آوار شد. این شهروند ترکیه به نام "جیهان کیزیل دمیر" با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی توئیتر با هشتگ "کمک"، "زلزله" و "آفاد" (مرکز حوادث اضطراری ترکیه) ضمن اعلام زنده بودن خود، از گروه‌های امدادی خواست تا او را از زیر آوار در محل زندگی خود در خیابان ۱۰۵ محله "تورکوت رئیس" شهر "آدیامان" نجات دهند. پیام این شهروند ترکیه در شبکه توئیتر، ۱.۲ میلون بار از سوی کاربران مشاهده و از سوی ۱۰ هزار و ۶۰۰ کاربر بازنشر شده .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: یک شهروند ترکیه حدود ۲ ساعت پس از وقوع زلزله سحرگاه امروز، با انتشار توئیتی خواستار نجات خود از زیر آوار شد.

این شهروند ترکیه به نام "جیهان کیزیل دمیر" با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی توئیتر با هشتگ "کمک"، "زلزله" و "آفاد"(مرکز حوادث اضطراری ترکیه) ضمن اعلام زنده بودن خود، از گروه‌های امدادی خواست تا او را از زیر آوار در محل زندگی خود در خیابان ۱۰۵ محله "تورکوت رئیس" شهر "آدیامان" نجات دهند.

پیام این شهروند ترکیه در شبکه توئیتر، ۱.۲ میلون بار از سوی کاربران مشاهده و از سوی ۱۰ هزار و ۶۰۰ کاربر بازنشر شده و توسط ۱۶ هزار و ۱۰۰ نفر نیز مورد پسند واقع شده است.

شهروندان ترکیه در زیر توئیت این فرد، پیام‌های متنوع و امیدوار کننده زیادی برای او نوشته و خواستار صبر و شکرگزاری او به درگاه خداوند شده‌اند.

برخی از شهروندان نیز در پیام خود، درخواست کمک زیر آوار ماندگان از این طریق را یکی از قدرت های شبکه های اجتماعی عنوان کردند.

نظرات بینندگان