arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

۱۲ مجروح در انفجار گاز در میدان طبرسی مشهد

آتشپاد دوم مجید فرهادی مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان سه ایستگاه به مصدومان حادثه برخورد توأم با انفجار بیل میکانیکی با لوله گاز در میدان طبرسی و جراحت ۱۲ شهروند مشهدی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان سه ایستگاه به مصدومان حادثه برخورد توأم با انفجار بیل میکانیکی با لوله گاز در میدان طبرسی و جراحت ۱۲ شهروند مشهدی خبر داد.

آتشپاد دوم مجید فرهادی اظهار داشت: بامداد امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در میدان طبرسی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های اطفای حریق چند ایستگاه آتش‌نشانی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: انفجار در حین حفاری به‌دلیل برخورد بیل میکانیکی با لوله گاز شهری و نشت شدید گاز رخ داده بود که این انفجار سبب تخریب ۴ باب مغازه و شکسته شدن شیشه‌های تعدادی واحد تجاری اطراف میدان طبرسی و ایراد خسارت به چند دستگاه خودروی سواری و مجروحیت تعدادی از افراد حاضر در محل شده بود.

فرهادی تصریح کرد: ضمن ایمن‌سازی محل انفجار برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر، مصدومان این حادثه برای مداوا تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل شدند و با حضور عوامل اتفاقات شرکت گاز جریان گاز شهری محل قطع شد.

گفتنی است؛ علت دقیق وقوع این حادثه و میزان خسارات مالی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

محمد علیشاهی مسئول روابط اورژانس ۱۱۵ مشهد نیز ابراز کرد: در ساعت ۳ و یک دقیقه بامداد امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ حادثه انفجار گاز شهری در میدان طبرسی مشهد به اورژانس اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ۱۲ نفر در پی این حادثه دچار جراحت شده بودند که به بیمارستان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهید کامیاب منتقل شدند.

نظرات بینندگان