arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معاون اول دادستان کشور: اگر جوان ما برای بیان اعتراض خود به خیابان می‌آید، یعنی نتوانسته‌ایم دستاوردهای نظام را برای او تبیین کنیم

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، معاون اول دادستان کل کشور گفت: اگر جوان ما امروز معترض است و برای بیان اعتراض خود به خیابان می‌آید، به این دلیل است که نتوانسته‌ایم دستاوردهای نظام را برای او تبیین کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: معاون اول دادستان کل کشور گفت: اگر جوان ما امروز معترض است و برای بیان اعتراض خود به خیابان می‌آید، به این دلیل است که نتوانسته‌ایم دستاوردهای نظام را برای او تبیین کنیم.

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، امروز(۲۰ بهمن) در آیین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی۲ سازمان بسیج حقوقدانان کشور در کرمانشاه، با بیان اینکه در بیان دستاوردهای نظام غفلت و کوتاهی کرده‌ایم، گفت: دهه فجر فرصت خیلی خوبی برای بیان دستاوردهای اسلام و انقلاب بوده و باید از این فرصت برای ایجاد روشنگری در مورد اهداف و آرمانهای اسلام و انقلاب استفاده کنیم.

وی که به صورت ویدئوکنفرانس در این مراسم سخنرانی می‌کرد، با بیان اینکه همه باید دستاوردهای اسلام و انقلاب را برای مردم و خصوصا جوانان تبیین کنیم، اظهار کرد: اگر جوان ما امروز معترض است و برای بیان اعتراض خود به خیابان می‌آید، به این دلیل است که ما نتوانسته‌ایم دستاوردهای نظام در دوران پس از انقلاب را برای او تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی(ره) خواب دشمنان را آشفته کرد، گفت: نمی‌گویم انقلاب اسلامی توانسته به همه اهداف خود برسد، چون حتی پیامبران هم نتوانسته‌اند جامعه را به اهداف عالیه برسانند و طبیعی است که به برخی از شعارها و اهداف انقلاب نرسیده‌ایم.

موسوی در ادامه با بیان اینکه باید دشمنان انقلاب را به جامعه به ویژه نسل جوان بشناسانیم، گفت: این موضوع که دشمنان مورد اعتماد نیستند همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و دشمنان هم در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل اعتماد بودن خود را در موضوعات مختلف به ما ثابت کرده‌اند و امروز تردیدی در این نیست که دشمنان ما قابل اعتماد نیستند.

موسوی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر روز در حال توطئه‌چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند و برنامه ریزی مستمر آنها برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب نشان از توانمندی ما دارد.

وی با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه، تاکید کرد: این وظیفه همه مسئولین است که بگونه‌ای عمل کنند که مردم از نظام دلسرد نشوند.

موسوی با بیان اینکه نباید جهاد تبیین را به مسجد و حسینیه محدود کنیم، گفت: جهاد تبیین در جاهایی اهمیت بیشتری دارد که مردم ارتباطی با مسجد و حسینیه ندارند، وگرنه مسجدی‌ها که با نظام همراه هستند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به فتنه اخیر کشور داشت و گفت: تهییج جوانان ما برای آمدن به خیابان آمدن و اعتراض کردن از روی استیصال دشمن بود که این بار هم راه به جایی نبردند.

نظرات بینندگان