arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۶۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۱

همسرحسني مبارک در حساب شخصي‌اش سه ميليارد دلار پول دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مبارزه با فساد مالی و پولشویی سازمان ملل خبرداد همسر دیکتاتور مخلوع مصر سه میلیارد دلار از اموال عمومی این کشور را به حسابهایش در بانکهای اروپایی منتقل کرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از روزنامه قطری الشرق، این واحد در بیانیه ای افزود سوزان مبارک، همسر حسنی مبارک این مبلغ را به حساب های محرمانه اش در بانکهای اروپایی که دارای رمز سری هستند انتقال داده و تاکنون از اعلام شماره و رمز این حسابها به سازمان ملل خودداری کرده است.

درهمین حال بانک جهانی اعلام کرد مصر از ابتدای دسامبر سال دوهزار و سه، سند عضویت درگروه مبارزه با پولشویی و فساد مالی را امضا کرده است و حکومت این کشور نیز در سال دوهزار و چهار ابلاغیه ای در این باره صادر کرد به همین علت سوزان مبارک از لحاظ حقوقی چاره ای جز همکاری با سازمان ملل برای بازگرداندن این مبلغ به بانک مرکزی مصر ندارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
0
1
بابا بسه دیونه وخستمون کردین به ما چه تو حساب خانم مبارک چقدر پوله یا اقتصاد فلان کشور در حال فروپاشیه یا نرخ بیکاری در فلان کشور 4% اضافه شده به ما بفرمایین تو حساب خانم زاده ها و اقازاده های خودمون چقدر پوله!نرخ تورم واقعیمون چقدره!اقتصاد گل و بلبلمون چی میگه!دنبال شریک جرم گشتن دردی را دوا نمیکنه در ضمن انتخاب عزیز میدونم کامنت منو نمیذارید.شما هم بله............!
نظرات بینندگان