arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱

دبیر کل کمیته ملی المپیک: وزیر ورزش یکی، ۲ بار به هوش آمده ولی به دلیل شرایط موجود، به او داروهای بی‌هوشی می‌دهند / شرایط سجادی نسبت به قبل بهتر است

سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در تشریح آخرین شرایط جسمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: شرایط سیدحمید سجادی نسبت به قبل بهتر است. وزیر یکی، ۲ بار به هوش آمده ولی به دلیل شرایط موجود داروهای بی‌هوشی به ایشان می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: دبیر کل کمیته ملی المپیک در تشریح آخرین شرایط جسمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: شرایط سیدحمید سجادی نسبت به قبل بهتر است.

مراسم آخرین وداع جامعه ورزش وجوانان و همکاران وزارت ورزش وجوانان با پیکر شهید اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه ۶ اسفند) در جوار ۲ شهید گمنام آرمیده در وزارتخانه برگزار شد.

این مراسم با حضور چهره‌های سرشناس و اعضای جامعه ورزش برگزار شد.

سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک از جمله حاضران در این مراسم بود. وی در واکنش به سقوط بالگرد وزیر ورزش گفت: به جامعه بزرگ ورزش کشور تسلیت می‌گویم. از زمانی که این خبر را شنیدم به شدت متاثر شدم. تماس‌های مکرری با همراهان حادثه‌دیدگان این سانحه داشتیم. به هر حال شرایط غیرقابل پیش‌بینی بود. برای صدمه‌دیدگان این حادثه از جمله سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، علی جوادی مدیرکل استان تهران، مدیرکل استان کرمان که شرایط چندان خوبی ندارند و نیز همه عزیزانی که در مسیر کاری و اجرایی به استان کرمان سفر کرده بودند، آرزوی سلامتی دارم. خبر بسیار تلخ و سنگینی بود.

سخنگوی کمیته ملی المپیک با اشاره به درگذشت اسماعیل احمدی گفت: احمدی از نیروهای خدوم و زحمت‌کشی بود که اقدامات جهادی ایشان بر هیچ‌کس پوشیده نیست. انشاا... روحشان شاد و در آرامش باشد. یاد و خاطره ایشان همیشه در ورزش ایران ماندگار خواهد بود

وی درخصوص آخرین شرایط جسمانی وزیر ورزش افزود: در آخرین تماسی که ساعت ۲۳ شب با فلاح از مدیران وزارت ورزش داشتم و در کنار سجادی بود، اعلام کرد شرایط وزیر ورزش نسبت به قبل بهتر است. وزیر یکی، ۲ بار به هوش آمده ولی به دلیل شرایط موجود داروهای بی‌هوشی به ایشان می‌دهند. او به تهران منتقل شده و امیدوارم با حمایت وزیر بهداشت و کادر پزشکی کشور، هم او و هم سایر حادثه‌دیدگان بهبود یابند و هرچه زودتر در محل کارشان حاضر شوند.

 

نظرات بینندگان