arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

رزرو تور استانبول با پرواز ترکیش از تهران

جاذبه‌های استانبول را نمی‌توان تنها با مساجد و جاذبه‌های تاریخی فراوانی که به دوره امپراتوری عثمانی مر بوط است، به اتمام رساند. به طور کلی طبیعت این شهر در کنار دیگر جاذبه‌های آن محبوبیت دارد. استانبول در لیست ده مقصد برتر توریستی در دنیا قرار گرفته که همواره سالانه پذیرای جمعیت زیادی از توریست‌ها است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استانبول به عنوان مهمترین شهر تاریخى، فرهنگى و اقتصادى تركیه شناخته می‌شود. این شهر در ابتدا توسط یونانیان مهاجر ۶۶۷ قبل از میلاد ایجاد شد. داریوش کبیر پس از به تصارف در آوردن تا قبل از تسلط امپراتوری روم بر آن حکومت کرد. تاریخچه پر باری که در دهه‌های مختلف بر شهر استانبول گذشته، آن را به مکانی محبوب برای گردشگران تور استانبول از تهران تبدیل کرده است. برای سفر به این شهر می‌توانید با استفاده از تور استانبول با پرواز ترکیش از تهران، تجربه‌ ای جذاب را داشته باشید.

رزرو تور استانبول با پرواز ترکیش از تهران

اطلاعاتی از تور استانبول

استانبول به عنوان شهری مهم در ترکیه در میان دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته که تاریخ و قدمت بالایی دارد. این شهر در گذشته با نام قستنطنیه معرفی می‌شد که تاریخچه آن بسیار پر فراز و نشیب بوده است. به طور کلی در هر نقطه از استانبول شاهد آثار به جا مانده زیادی از سیاستمداران و هنرمندان که در این شهر تأثیراتی داشته‌اند، خواهید بود. استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه معرفی می‌شود. جاذبه‌های استانبول را نمی‌توان تنها با مساجد و جاذبه‌های تاریخی فراوانی که به دوره امپراتوری عثمانی مر بوط است، به اتمام رساند. به طور کلی طبیعت این شهر در کنار دیگر جاذبه‌های آن محبوبیت دارد. استانبول در لیست ده مقصد برتر توریستی در دنیا قرار گرفته که همواره سالانه پذیرای جمعیت زیادی از توریست‌ها است. سفر به استانبول برای هر گردشگری نیازمند خدمات ویژه‌ای بوده که به طور معمول مواردی چون بیمه مسافرتی، گشت شهری رایگان، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت و راهنمای فارسی زبان و مسلط به زبان ترکی در تور استانبول با پرواز ترکیش از تهران را تجربه خواهید کرد.

بهترین زمان سفر به استانبول

موقعیت جغرافیایی استانبول به گونه‌ای است که آب و هوای آن را متفاوت کرده است. شهر زیبای استانبول از طبیعت جذاب، بسیار دیدنی برخوردار بوده که نماد زندگی شهری پویا و مدرن برای هر کسی خواهد بود. برخورداری از مراکز خرید جذاب در کنار مکان‌های تفریحی، خیابان‌های پر جنب و جوش آن را به مقصدی مهم برای گردشگری تبدیل کرده است. معمولاً افراد برای بازدید از کلیه مناظر و مکان‌های تفریحی از تور استانبول از تهران می‌توانند استفاده کنند.

ماه‌های فروردین تا خرداد را می‌توان بهترین زمان برای تور گردشگری استانبول دانست. به طور معمول دمای روز در استانبول اغلب معتدل رو به سرد است که همین موضوع برای افرادی که به دنبال هوای خنک هستند، زمان مناسبی برای سفر خواهد بود. لازم به ذکر است می‌توانید برای تجربه‌ سفری ارزان، دی تا اسفند را انتخاب نمایید. البته وضعیت آب و هوایی استانبول می‌تواند شما را مجبور به پوشیدن لباس‌های گرم کند.

رزرو تور استانبول با پرواز ترکیش از تهران

جاذبه‌ های استانبول

همان طور که می‌دانید فرهنگ و تاریخ ترکیه را می‌توان در سر تا سر استانبول مشاهده نمایید. همین موضوع باعث شده تا از آن به عنوان شهری هیجان‌انگیز یاد شود که سالانه مسافران زیادی را از سراسر جهان جذب مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری خود می‌کند. جاذبه‌های محبوب استانبول که اغلب مسافران تور استانبول از تهران از آن‌ها دیدن می‌کنند عبارت‌اند از:

قصر توپکاپی

این قصر به عنوان پرطرفدارترین جا‌های دیدنی استانبول شناخته می‌شود که می‌توانید ترکیبی از تاریخ و مناظر بسیار زیبا و خیره‌کننده از گذشته‌ این شهر را در آن مشاهده نمایید. این کاخ از دستاورد‌های مربوط به دوره امپراتوری عثمانی است که از نظر موقعیت مکانی در روی تپه‌ای کنار دریای مرمره استانبول، تنگه بسفر و خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است.

مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد

از مسجد سلطان احمد به عنوان بزرگ‌ترین معماری پایتخت گردشگری ترکیه یاد می‌شود که زیباترین مسجد جهان نیز شناخته می‌شود. مسجد آبی، نام مستعار این مسجد بوده که علت آن وجود هزار کاشی ایزنیک در دکوراسیون داخلی‌اش است.

تنگه بسفر، باریکترین تنگه جهان

استانبول در میان دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد که جدایی آن به وسیله تنگه باریک بسفر ایجاد شده و پیوند دهنده دریای مرمر و سیاه است. در حال حاضر این دو بخش اکنون به وسیله پل بسفر استانبول جهت رفت و آمد مردم این شهر به هم متصل شده‌اند.

رزرو تور استانبول با پرواز ترکیش از تهران

سخن پایانی

استانبول به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهر‌های ترکیه است که وجود جاذبه‌های گردشگری زیاد در آن، باعث جذب گردشگران از سرتاسر جهان به این شهر می‌شود. تاریخچه استانبول از عنوان جذابترین موضوعاتی بوده که در ارتباط با این شهر وجود دارد. به طور کلی می‌توان گفت جالب‌ترین بخش در تاریخ این شهر مربوط به دوره‌ بیزانس است که توسط یونانیان کشف گردید. تور استانبول با پرواز ترکیش از تهران به عنوان یکی از تورهای پر تکرار و محبوب میان ایرانیان است.

 

نظرات بینندگان