arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارشاد: تندیس «حکیم نظامی» در میدان ونک تهران نصب می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد اعلام کرد که تندیس حکیم نظامی از مفاخر ادبی ایران و جهان در میدان ونک تهران نصب می‌شود و گفت: این اقدام در سال آینده ادامه می‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: وزیر ارشاد اعلام کرد که تندیس حکیم نظامی از مفاخر ادبی ایران و جهان در میدان ونک تهران نصب می‌شود و گفت: این اقدام در سال آینده ادامه می‌یابد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تندیس حکیم نظامی در میدان ونک تهران نصب خواهد شد. ایشان یکی از مظاهر وحدت منطقه‌ای و تمدنی ماست.

وی همچنین خبر داد که با مصوبه اخیر دولت که روز گذشته بود، عقب‌ماندگی حقوق و دستمزد کارکنان وزارت فرهنگ و نهاد‌های تابعه تا حد زیادی برطرف شد.

اسماعیلی عنوان کرد: همچنین در سفری هم که به ونزوئلا داشتم، توافقات خوبی صورت گرفت. در حال راه‌اندازی کارخانه کاغذ مشترک در آنجا هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: پس از سال‌ها و دهه‌ها، حوزه فرهنگ و هنر آماده یک جهش و پرش در حوزه اعتبارات است. این اتفاق بزرگ در حال وقوع است. توقع داریم بسیاری از مشکلات مزمن تاریخی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه حل بشود.

نظرات بینندگان