arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

پول «استراماچونی» فراهم شد

سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که با حمایت یکی از بانک‌ها پول آندره‌آ استراماچونی فراهم شده و به زودی به این مربی ایتالیایی پرداخت خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که با حمایت یکی از بانک‌ها پول آندره‌آ استراماچونی فراهم شده و به زودی به این مربی ایتالیایی پرداخت خواهد شد.

حجت کریمی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم و ایشان اقداماتی برای حل مشکلات باشگاه استقلال انجام دادند که در نهایت منجر به جلسه ما با دکتر احمدی، مدیرعامل بانک شهر شد. با موافقت ایشان، قرار است مبلغی در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد تا طلب استراماچونی و یکی دو بدهی دیگر باشگاه پرداخت شود.

وی افزود: با همکاری وزیر ورزش و موافقت مدیرعامل این بانک به زودی مطالبات استراماچونی را پرداخت می‌کنیم. باید تشکر ویژه‌ای از آقای احمدی داشته باشیم که نگاه ملی به باشگاه استقلال داشتند تا در این مقطع حساس بتوانیم بار بزرگی از روی دوش باشگاه برداریم و دل هواداران را شاد کنیم.

آندره‌آ استراماچونی در لیگ نوزدهم، 13 هفته هدایت استقلال را بر عهده داشت و با دریافت نکردن مطالبات خود از ایران رفت. این مربی ایتالیایی طبق قانون فیفا خواستار دریافت مبلغ قرارداد دو ساله خود شد و استقلال باید مبلغ یک میلیون و 570 هزار یورو پرداخت کند.

نظرات بینندگان