arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

تصادف مرگبار پرشیا در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پرشیا در بزرگراه آزادگان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پرشیا در بزرگراه آزادگان خبر داد.
 
 سید جلال ملکی در این‌باره گفت:  یک دستگاه سواری پژو پرشیا حوالی ساعت 22 دقیقه بامداد امروز در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بود که در محدوده خیابان شهید رجایی از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از برخورد با یک‌دستگاه وانت، گاردریل حاشیه مسیر و دیواره بتنی کنار بزرگراه متوقف شده است. 
 
وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت:‌ هنگام حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که قسمت جلویی خودروی پرشیا کاملا تخریب شده است. همچنین در همین حین زنی حدودا 20 ساله  که دچار مصدومیت شدید شده بود، از خودرو خارج شده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل داده شد.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه یک آقای حدودا ۲۳ ساله هم داخل خودرو محبوس شده بود که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین خودرو کرده و این فرد را خارج کردند. متاسفانه بررسی علائم حیاتی وی از سوی عوامل اورژانس نشان داد که این فرد جان خود را از دست داده است. 
 
ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفـت: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱:۱۸ بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.
نظرات بینندگان