arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

رقابت تنگاتنگ میان هتل های لوکس رامسر!

در رامسر هتل‌های زیادی وجود دارند که هر روزه برای افزایش تعداد میهمانان خود، با یکدیگر رقابت می‌کنند. برخی از این هتل‌ها، سرمایه گذاری خود را بر روی افزایش امکانات رفاهی و برخی دیگر کیفیت پذیرایی خود را بهتر می‌کنند تا میهمانان بیشتری را به خود جذب کنند. از معروف‌ترین هتل‌های رامسر، می‌توانیم به هتل بزرگ رامسر و هتل کوثر رامسر اشاره کنیم. هر دو این هتل‌ها، از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند و در میان مسافران رامسر، محبوبیت خاصی دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رقابت تنگاتنگ میان هتل های لوکس رامسر!

شهرهای شمالی کشور، از زیباترین شهرهای ایران هستند و مناطق بسیار بکر و دور افتاده‌ای دارند. سفر به رامسر برای افرادی که به فکر تجربه یک سفر خاص و به یادماندنی هستند، مناسب است. در میان هتل‌های رامسر، هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر و هتل کوثر رامسر، هتل‌های معروف و باکیفیتی هستند. اگر به دنبال یک لوکیشن خوب برای اقامت هستید، یکی از هتل‌ها را از طریق سایت علی بابا برای خود رزرو کنید. فراموش نکنید که در ایام تعطیلات، حتما باید از چند روز تا یک هفته قبل، رزرو خود را انجام دهید. چرا که هتل‌های بسیار شلوغ و پرطرفداری هستند.

سفر به رامسر و رزرو اتاق

یکی مقصدهای پرطرفدار مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات، شهرهای شمال کشور است. چه جایی بهتر از رامسر را می‌شناسید که جنگل‌های بکر و مناطق سرسبز زیبا داشته باشد؟ قطعا رامسر بهترین مقصد برای افرادی است که قصد تجربه یک سفر با آرامش محض را دارند. اقامتگاه‌ها، ویلاها و هتل‌های زیادی در سراسر رامسر وجود دارند که هر یک برای اقامت مسافران مناسب هستند. البته، انتخاب میان این اقامتگاه‌ها، به سلیقه شما و نوع اقامت شما بستگی دارد. به عنوان مثال، بسیاری از افراد، هتل و برخی دیگر ویلاهای دربست را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

در هر صورت، اگر شما هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید؛ باید بدانید که بهتر است چند روز قبل از زمان سفر خود، رزرو اتاق خود را انجام دهید. مخصوصا اگر که در زمان تعطیلات به رامسر می‌روید، باید خیلی زودتر برای رزرو اقدام کنید. البته، هزینه رزرو اتاق هتل‌ها در ایام تعطیلات و شلوغی، کمی بیشتر از روزهای عادی‌تر می‌شود.

هتل‌های محبوب و پرطرفدار رامسر

در رامسر هتل‌های زیادی وجود دارند که هر روزه برای افزایش تعداد میهمانان خود، با یکدیگر رقابت می‌کنند. برخی از این هتل‌ها، سرمایه گذاری خود را بر روی افزایش امکانات رفاهی و برخی دیگر کیفیت پذیرایی خود را بهتر می‌کنند تا میهمانان بیشتری را به خود جذب کنند. از معروف‌ترین هتل‌های رامسر، می‌توانیم به هتل بزرگ رامسر و هتل کوثر رامسر اشاره کنیم. هر دو این هتل‌ها، از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند و در میان مسافران رامسر، محبوبیت خاصی دارند.

رقابت تنگاتنگ میان هتل های لوکس رامسر!

هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های واقع در رامسر است که قبل از بازسازی، یک ساختمان دو طبقه بود. پس از بازسازی، به یک ساختمان سه طبقه که در مجموع ۱۶۵ اتاق دارد، تبدیل شد. محوطه خارجی هتل پارسیان، بسیار زیبا طراحی شده و همه میهمانان می‌توانند از مناظر و فضای محوطه بیرونی هتل استفاده کنند.

امکانات برتر این هتل نسبت به دیگر هتل‌های رامسر می‌توانیم به استخر، سالن کنفرانس، فروشگاه و غرفه اشاره کنیم. امکانات عمومی این هتل که همه میهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند، چایخانه، رستوران، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، آسانسور، لابی، نمازخانه، سرویس بهداشتی عمومی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن آمفی تئاتر، تالار عروسی، جکوزی، زمین بازی و فوتبال است. علاوه بر این امکانات، هر یک از اتاق‌های هتل از امکانات ویژه‌ای با توجه به نوع اتاق و متراژ آن برخوردار هستند. رستوران و کافی شاپ هتل، در ساعات مشخصی از روز باز هستند و می‌توانند از میهمانان پذیرایی کنند.

هتل کوثر رامسر

هتل کوثر رامسر یکی از هتل‌های سه ستاره رامسر است. بنای این هتل از سه طبقه همراه با ۱۱۷ واحد تشکیل شده و از یک ساحل اختصاصی هم برخوردار است. هتل کوثر علاوه بر امکانات خوب و کاملی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. همان‌طور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام رزرو اتاق، هزینه آن است. بسیاری از مسافران همیشه به دنبال یک هتل باکیفیت و نسبتا ارزان هستند تا هزینه‌های سفر خود را کاهش دهند. هتل کوثر بهترین انتخاب برای شما است. اتاق‌های این هتل از امکانات کاملی برخوردار است و پذیرایی از میهمانان به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: بایدها و نبایدهای اقامت در اسپیناس پالاس

رقابت تنگاتنگ میان هتل های لوکس رامسر!

نکات مهم در هنگام رزرو و اقامت در هتل‌های رامسر

نکاتی در زمینه رزرو اتاق وجود دارد که علاوه بر رزرو اتاق در هتل‌های رامسر، برای رزرو اتاق در هر هتلی باید رعایت کنید. برخی از مهم‌ترین این نکات عبارت‌اند از:

1.در هنگام انتخاب اتاق، به امکانات اتاق و ظرفیت آن دقت کنید. بسیاری از اتاق‌ها امکان افزایش ظرفیت را ندارند. پس، شما اگر که سه نفر هستید، حتما باید یک اتاق با ظرفیت سه نفر را رزرو کنید.

2.اگر زوج هستید و قصد رزرو اتاق یک تخته را دارید، حتما باید مدارک محرمیت خود را به هتل ارائه دهید. در غیر این صورت، امکان رزرو اتاق برای افراد نامحرم وجود ندارد.

3.به یاد داشته باشید که در ایام تعطیلات، مخصوصا تعطیلات نوروز، هزینه رزرو اتاق در هتل‌ها افزایش پیدا می‌کند. همچنین، شما باید تقریبا از یک الی دو هفته قبل، اتاق موردنظر خود را رزرو کنید تا به شلوغی و اتمام ظرفیت هتل نخورید.

4.در استفاده و نگهداری از امکانات و لوازم اتاق دقت کنید. چرا که در صورت بروز آسیب، حتما باید خسارت آن را به هتل پرداخت کنید.

5.به ساعت ورود و خروج به اتاق دقت کنید. معمولا ساعت ورود به اتاق و تحویل به میهمان، ساعت دو ظهر است و ساعت خروج از اتاق و تحویل آن به پذیرش، ساعت ۱۲ ظهر است. این فاصله دو ساعته میان دریافت و تحویل اتاق، برای تمیزکاری اتاق‌ها است که پرسنل هتل انجام می‌دهند. در واقع، شما به عنوان مسافر، باید اتاق را در ساعت دو ظهر، پس از تمیزکاری تحویل بگیرید.

6.قبل از رزرو اتاق، حتما به امکانات آن دقت کنید. برخی از هتل‌ها، علاوه بر صبحانه، ناهار را هم رایگان برای میهمانان سرو می‌کنند. از دیگر امکانات برخی از هتل‌ها، مبل، تلویزیون هوشمند و یخچال است.

اگر این نکات را در هنگام رزرو اتاق به خوبی رعایت کنید، قطعا بهترین اتاق، با بهترین منظره و امکانات را برای خود رزرو می‌کنید. همچنین، در این صورت، می‌توانید به خوبی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

 

نظرات بینندگان