arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

تسنیم: تبلیغات محیطی «رهایم کن» به دلیل محتوای سریال متوقف شد

تسنیم نوشت: پیگیری‌ها از وزارت ارشاد نشان می‌دهد قرار است تمام تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» از سراسر کشور جمع‌آوری شود.چند روز گذشته، با انتشار قسمتی از این سریال و دیالوگ‌هایی که بین افسانه (خواهر حاتم و هاتف) و بهرام (خدمتکار خاندان نایب‌سرخی) رد و بدل شد، که با اعتراض مخاطبان  روبرو شد و از ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی ابراز ناراحتی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم نوشت: پیگیری‌ها از وزارت ارشاد نشان می‌دهد قرار است تمام تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» از سراسر کشور جمع‌آوری شود.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: مدتی است که پخش سریال «رهایم کن» از سکوی فیلیمو به دلیل پخش صحنه‌ها و دیالوگ‌های هنجارشکن و نامتعارف دردسرساز شده است. خطّ اصلی سریال رقابت عشقی دو برادر  است!

چند روز گذشته، با انتشار قسمتی از این سریال و دیالوگ‌هایی که بین افسانه (خواهر حاتم و هاتف) و بهرام (خدمتکار خاندان نایب‌سرخی) رد و بدل شد، که با اعتراض مخاطبان  روبرو شد و از ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی ابراز ناراحتی کردند.

در این میان، برخی از رسانه‌ها این درخواست را مطرح کردند به دنبال این اعتراض‌ها و انتقادات و حواشیِ مربوط به سریال، تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» جمع‌آوری شود.

پیگیری‌ها از وزارت ارشاد نشان می‌دهد در پی انتقادات وسیع مردمی نسبت به محتوای سریال «رهایم کن»، قرار است تمام تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» از سراسر کشور جمع‌آوری شود.

این در حالی است سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) اعلام کرده که این سریال فاقد مجوز از شورای صدور مجوز است

نظرات بینندگان