arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

وزیر پیشین اطلاعات: اساتید دانشگاه‌های آمریکا معتقدند بیش از ۸۰ درصد عامل فروپاشی آمریکا، انقلاب اسلامی است

حیدر مصلحی مشاور رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح و وزیر پیشین اطلاعات گفت: به اذعان تحلیل‌گران اساتید و اعضای هیات‌های علمی دانشگاه‌های آمریکا، این کشور در حال فروپاشی است و بیش از ۱۴ میلیون مقاله در این باب بیانگر این واقعیت است. نویسندگان این آثار که از اعضای هیات‌های علمی و اساتید دانشگاه‌های آمریکا هستند، معتقدند بیش از ۸۰ درصد عامل فروپاشی آمریکا، انقلاب اسلامی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مشاور رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح گفت: سوم خرداد و فتح خرمشهر یک افتخار بزرگ برای ملت ایران است ، روزی که ملت ایران در مقابل استکبار جهانی با قدرت ایستاد و آنها را به خاک مذلت کشاند.
 
حیدر مصلحی روز چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای شهرستان سرعین با بیان اینکه فتح خرمشهر بزرگ‌ترین پیروزی بود، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری همواره در فرمایشات مختلف خود اشاره کرده‌اند ما خرمشهرها پیش رو داریم و فتوحات بزرگی خواهیم داشت.

وی با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: شهدا با شهادت خود راهی پیش روی ما گذاشتند و ما را در این راه مدیریت و هدایت می‌کنند مثل امام حسین (ع) که پس از گذشت بیش از یکهزار سال در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف مسلمانان را هدایت و مدیریت می‌کند.
 
مشاور رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، استکبار وحشت‌زده همه هستی خود را به میدان آورد ، ولی با همه تلاش‌هایش در مقابل قدرت اسلام ناتوان مانده است.
 
مصلحی ادامه داد: تلاش و طراحی‌های صهیونیست‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی استکبار، تمدن اسلامی را در رخوت و رکود نگه داشته بود، ولی امام راحل(ره) این شیر خفته را بیدار کرد و به ملت ایران فرمود: "از هیاهوی قدرتمندان نهراسید که این قرن به خواست خداوند قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است" و این اتفاق خواهد افتاد.
 
وزیر پیشین اطلاعات اضافه کرد: به اذعان تحلیل‌گران اساتید و اعضای هیات‌های علمی دانشگاه‌های آمریکا، این کشور در حال فروپاشی است و بیش از ۱۴ میلیون مقاله در این باب بیانگر این واقعیت است. نویسندگان این آثار که از اعضای هیات‌های علمی و اساتید دانشگاه‌های آمریکا هستند، معتقدند بیش از ۸۰ درصد عامل فروپاشی آمریکا، انقلاب اسلامی است.
 
مشاور رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح افزود: پارسال مقام معظم رهبری در یک سخنرانی بسیار قابل توجه فرمودند که "آمریکا در حال افول و از بین رفتن است" امروز همه دستگاه‌های تبلیغی ، ائمه جماعات و جمعه ، روحانیت و مجموعه‌های فرهنگی باید به این سخنرانی بپردارند که ایشان نه از روی احساس و شعار بلکه بر اساس مطالعات و علمی به این موضوع اشاره کردند.

نظرات بینندگان