arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

محسن رضایی: هجمه‌های فضای مجازی تفاوتی با اشغال خرمشهر ندارد

محسن رضایی معاون رئیس جمهوری گفت: کارهایی که علیه جوانان ما صورت می‌گیرد و می‌خواهند ایمان آنها را ضعیف کنند و اعتمادشان را از بین ببرند، هیچ تفاوتی با محاصره آبادان و اشغال خرمشهر ندارد و جنگ در فضای مجازی است. رضایی ادامه داد: دشمنان جنگ اقتصادی را علیه ما راه انداختند و زمانی که دیدند این جنگ کم‌اثر است، جنگ مجازی را هم دنبال کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: معاون رئیس جمهوری گفت: هجمه‌های بزرگی که در فضای مجازی راه افتاده است تفاوتی با اشغال خرمشهر ندارد.

محسن رضایی عصر امروز در جمع ۲۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی کشور در محل گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: با اینکه سال‌ها از جنگ تحمیلی می‌گذرد اما جانبازان شیمیایی همچنان با آثار جنگ درگیر هستند.

وی بیان داشت: کارهایی که علیه جوانان ما صورت می‌گیرد و می‌خواهند ایمان آنها را ضعیف کنند و اعتمادشان را از بین ببرند، هیچ تفاوتی با محاصره آبادان و اشغال خرمشهر ندارد و جنگ در فضای مجازی است.

رضایی ادامه داد: دشمنان جنگ اقتصادی را علیه ما راه انداختند و زمانی که دیدند این جنگ کم‌اثر است، جنگ مجازی را هم دنبال کردند.

وی با یادآوری رشادت‌های رزمندگان کرمانی در دوران دفاع مقدس و ذکر خاطراتی از دیدارهای اولیه با شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ابراز داشت: حاج قاسم مسوول بچه‌های کرمانی اعزامی به مناطق جنگی بود و با او مصاحبه داشتیم و تصمیم گرفتیم او فرمانده گروه رزمی ۴۱ ثارالله باشد و این گروه با توجه به توانمندی‌هایی که داشت به تیپ ثارالله تبدیل شد.

نظرات بینندگان