arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱

شکست سنگین یوسف کرمی در المپیک!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درادامه رقابتهای تکواندو در وزن 80- کیلوگرم مردان یوسف کرمی با نتیجه 8 بر 2 مقابل "نیکلاس گارسیا" نفر پنجم رنکینگ جهانی از اسپانیا شکست خورد.

در راند نخست کرمی حملات بیشری انجام داد، اما ضربه‌هایش از دور پرتاب می‌شد و روی هوگو نمی‌نشست. در ثانیه‌های پایانی کرمی یک امتیاز گرفت و در پایان وقت نخست پیش افتاد. در وقت دوم کرمی یک ضربه به هوگو و یک ضربه به سر دریافت کرد و 4 بر یک عقب افتاد و تایم دوم هم به پایان رسید.

در وقت سوم باز هم کرمی ضربه سر دریافت کرد و 7 بر یک عقب افتاد تا کارش سخت شود. ضربات متعدد از سوی حریف کرمی امتیازات او را به هشت رساند تا کرمی مقابل این تکواندوکار بلندقامت 24 ساله اسپانیایی که تاکنون بارها مقابل تکواندوکاران ایرانی شکست خورده بود، با اختلاف زیادی ببازد.

این اسپانیایی سال 2008 در مسابقه‌های یونیورسیاد بلگراد با نتیجه 8 بر 7 به روح‌الله طالبی باخت. وی در مسابقه‌های انتخابی المپیک لندن در باکو نیز در دیدار نیمه نهایی 7 بر 3 به یوسف کرمی بازی را واگذار کرد. البته این اسپانیایی در همین رقابتها با "سارمینتو" ایتالیایی هم باخت تا سهمیه را نگیرد هرچند در مسابقات قهرمانی اروپا که چند ماه بعد برگزار شد با یک شکست و یک پیروزی سهمیه حضور در لندن را کسب کرد.

قهرمان نوجوانان اروپا در باکو 2005، نقره قهرمانی اروپا 2008، نقره قهرمانی جهان 2009 دانمارک، برنز قهرمانی اروپا 2012 از جمله مقام های گارسیا است.

این در حالی است که درآغاز رقابتهای تکواندو در وزن 80- کیلوگرم مردان "استیون لوپز" دارنده دو مدال طلا و یک برنز المپیک با نتیجه 3 بر2 مقابل " رامین عزیزاف" نفر اول رنکینگ جهانی از آذربایجان شکست خورده و شانس قهرمانی را از دست داده بود. خواهر او دیانا لوپز نیز روز گذشته با قبول شکست در رقابت‌های زنان از دور رقابت‌ها کنار رفت. لوپز در دنیای تکواندو پرافتخار‌ترین ورزشکار به شمار می‌رود و پس از او ساعی قرار دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
1
روز های بد المپیکی ایران در راهه. تغییر مربیان کشتی آزاد و تکواند 6 ماه قبل از مسابقات المپیک توسط سیاسیون و ورود آقایان ساعی و خادم نتیجه ای بهتر از این نداره. حالا بنشینید و نظاره گر نتایج کشتی آزاد باشید. اتفاقی که 4 سال پیش با حذف محمد بنا در المپیک پکن رخ داد. حذف مهماندوست و محمدی نتیجه ای بهترن از ندارهو محمد معتمدی تکنیکی ترین تکواندو کار ایران با قرغه مناسب به مدال نقره رسید و در دو بازی در راند طلایی به پیروزی رسید.
یک جهان سومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
2
به نظر من کرمی به چند دلیل واضح باخت .
1- مسابقه انتخابی صورت نگرفت
2- پا به سن گذاشته و حتی صاحب 2 فرزند است
3- مربی اولیه ( مهماندوست ) برای چند میلیون تیم را رها کرد
4- فدراسیون برای چند میلیون ناقابل تغییر کادر فنی داد
5- اصلا روحیه و جنگندگی لازم رو نداشت
نظرات بینندگان