arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

پليس آگاهي: نوجوان 13 ساله مفقودشده را شناسايي كنيد+عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پليس آگاهي از شهروندان خواست نوجوان 13 ساله‌اي را كه يكسال پيش مفقودشده را شناسايي كنند.

در پي مراجعه پدر و مادر نوجوان 13 ساله‌ای به کلانتری 157 هاشم‌آباد در تاريخ 23 مرداد سال گذشته و اعلام اين كه پسر 13 ساله آنان به هویت «اسد - س» در ساعت 9 روز بيستم مرداد از منزلشان واقع در مسعودیه ـ خیابان ابومسلم خراسانی خارج شده و دیگر به خانه باز نگشته است،پرونده مقدماتی تشكيل و براي بررسي تخصصي به دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات براي مشخص شدن سرنوشت فقدانی در شرایطی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم قرار گرفت که کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که احتمال آدم‌ربایی براي تهدید یا اخاذی از خانواده فقدانی وجود ندارد و اعضای خانواده سلطان نیز با هیچ فرد یا شخصی دارای مشکلات شخصی یا خانوادگی نیستند.

همزمان با بررسی هرگونه احتمال در خصوص آدم‌ربایی و اطمینان کارآگاهان از عدم‌وقوع آن، کارآگاهان با مراجعه به پزشکی قانونی و مراکز بهزیستی و همچنین بررسی سوابق بیمارستان‌های مختلف سطح شهر به تحقیق از این مراکز پرداخته اما در هیچکدام، آثار و نشانه‌ای از سرنوشت فقدانی به‌دست نیامد.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات براي بازگرداندن فقدانی به خانواده یا مشخص‌شدن سرنوشت وی همچنان در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار دارد اما تا به این لحظه کمترین اطلاعاتی که قابل پیگیری در این پرونده باشد، در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم قرار نگرفته است. بنابراين دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی دادیار پرونده صادر شده تا هرگونه اطلاعات جدیدی در خصوص وی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گیرد.

وي از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی هویت فقدانی شده و اطلاعاتی از وی در اختیار دارند، خواست تا اطلاعات خود را از طریق شماره‌های تماس 51055511 و 51055611 در ساعات اداري در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

نظرات بینندگان