arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۰۸۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱

عقيم كردن دختران با استفاده از چيپس!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عباسی در نشست بخش تحول علوم انساني نمايشگاه قرآن گفت: خدا مي‌داند توطئه صهيونيستي چیزی نیست جز آنکه براي عقيم كردن دختران از چيپس و پفك استفاده كند. آخر هزينه‌اي که برای اين تبليغات سيب زميني سرخ كرده و ذرت بو داده می شود از كجا مي‌آيد، كه هر ساعتي تلويزيون و راديوي جمهوري اسلامي را روشن مي‌كنيم مدل توپي و يا موتور‌ي‌اش تبليغ مي‌شود.

حسن عباسي در نشست بخش تحول علوم انساني نمايشگاه قرآن با عنوان «انسان در علوم انساني اقتدار آفرين» به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بخشی از سخنانش گفت: علم انساني غربي‌ها امروز پاسخ مناسبي به پرسش اول در مورد اينكه انسان چيست و كيست، نداده است. علم غربی بیان کرده انسان حيوان غير قابل اعتماد است. در تبيين دنياي انسان و مناسبات اجتماعي و روابط بين انسان‌ها، گل سرسبد علوم غربی كه علم اقتصاد است، جامعه را طوري به فاجعه كشانده است که آن جامعه در حال فروپاشي است.

در حداكثر و در حد اعلايش اگر ما به علم انساني غربي ها تن در دهيم كه تن نمي‌دهيم، عاقبتي كه منتظر ماست آن اتفاقي است كه در اسپانيا، يونان، ايتاليا، ايالات متحده، كانادا، انگليس و ساير كشورهاي غربي افتاده است، غير از اين نيست مطمئن باشيد. شما ببنيددر 5، 6 ماه گذشته چطور فتيله‌ ارز و سكه و دلار و اينها بدون هيچ منطقي بالا و پايين مي‌شود.

 
بزرگترين اشتباه جمهوري اسلامي اين بود که بايد ابتداي انقلاب، كنار دست بانك مركزي، نهاد انقلابي صندوق درست مي‌كرد. تنها جايي كه در انقلاب اسلامي به هیچ وجه روحيه‌اي انقلابي ندارد بانك مركزي است و جمهوري اسلامي از جايي زمين مي‌خورد كه اسمش بانك مركزي و وزارت اقتصاد است.

 
رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان بعد از فتنه در سال 88 در ديدار با اساتید دانشگاه فرمودند: علومي كه از غرب آمده است مال جامعه‌اي خودشان است و به درد ما نمي‌خورد. اينجا مسئولان با علومي كه نبايد بیاموزند، تربیت مي‌شوند و با همین دانش کسب شده، مسئول دستگاه‌های دولتی می شوند و نتیجه اش را امروز در در وزارت اقتصاد مي‌بينيم.

 
كينز در مقاله‌اي در سال 1930 گفته است براي رشد اقتصادي غرب چاره جز رواج طمع و ربا را در جامعه نداریم. این سخن به ما قبل جنگ جهاني دوم بر می گردد در حالی که کینز را معمار اصلاح اقتصاد بعد از جنگ جهاني دوم قلمداد می كنند.

اکنون شيوع طمع در جامعه ما در قالب كاري است كه تلويزيون جمهوري اسلامي بواسطه تبليغات بازرگاني‌اش انجام مي‌دهد كه زندگي مردم شده فلان خوردني توپي و موتوري. 82 سال بعد از جمله‌اي كه كينز گفت، امروز در حكومت اسلامي تلويزيون صبح تا شب در ماه رمضان برنامه‌اي اخلاقي را قطع مي‌كند و در بین آن مردم را به طمع دعوت مي‌كند.

 
توطئه صهيونيستي
 

خدا مي‌داند اگر بانک های جمهوري اسلامي تبليغ نكنند چه بودجه‌اي ذخيره مي‌شود و آن ها مي‌توانند دردهاي زيادي از جامعه را درمان كنند. خدا مي‌داند توطئه صهيونيستي چیزی نیست جز آنکه براي عقيم كردن دختران از چيپس و پفك استفاده كند. آخر هزينه‌اي که برای اين تبليغات سيب زميني سرخ كرده و ذرت بو داده می شود از كجا مي‌آيد، كه هر ساعتي تلويزيون و راديوي جمهوري اسلامي را روشن مي‌كنيم مدل توپي و يا موتور‌ي‌اش تبليغ مي‌شود.

 
آن‌هايي كه فكر مي‌كنند كه چرا مراكز زنان و زايمان و نازايي اينقدر پرمشتري است بروند ببينند در 20 سال گذشته مهمترين خوراك و تنقلات دختران مملكت مدل توپي‌اش بوده يا موتوري‌اش. ازدواج كه در کشور ما سنش به تاخير افتاده و بعد از ازدواج هم كه خانم ها بچه‌دار نمي‌شوند تا دكترا بگيرند و بعد هم كه تصمیم به بچه دار شدن می گیرند، تازه اول رفت و آمد در مطب‌هاي زنان و زايمان و نازايي است؛ يكي از دلايل اين موضوع تغذيه‌اي نامناسب هم می تواند باشد.


اصلي ترين درد جامعه‌ ما چيست!؟


کینز، 82 سال قبل فرياد مي‌زند كه بايد طمع را رواج داد، ما در نمايشگاه قرآن مي‌نشينيم و مي‌گوييم درد جامعه‌مان چيست؟ اين است كه رسانه‌ ملي ما صبح تا شب مردم را به طمع دعوت مي‌كند. خدا مي‌داند كساني كه اين طور پيام‌هاي بازرگاني درست مي‌كنند و اين طور حرص و ولع و طمع را توليد مي‌كنند عاقبتشان چيست؟ اين ها اصحاب علي(ع) نيستند و نروند شب‌ها قرآن به سر بگيرند، اين ها اصحاب کینز هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۲
ایزا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
164
116
دمش گرم جرات گفتن حرف حق رو داره!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
28
147
بعضی از این آقایان در زدن حرفهای عجیب غریب دست یکدیگر را از پشت میبندند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
13
80
عجب....!!!!!!!!!!!
کسرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
13
108
اصلا همه چیز میز توطئه است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
70
189
شما پسته و بادام و گردو کیلویی 30 هزار تومان را ارزان کن تا مردم بجای چیپس و پفک "عقیم کننده" آنها را بخورند. گناه عقیم شدن مردم به گردن کسی است که باعث گرانی است.
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
16
119
آقاي عباسي همونه که ميگفت بچه آدامس بخوره چشاش ضعيف ميشه...
خدايي دمش گرم خيلي باحاله....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
9
155
درست می فرمایند اقتصاد آنها بر 1پایه رباست ، اما بانک های ما سود 24 درصد می گیرند و بانک های آنها وام 1 درصد سود می دهند!!
نظرات بینندگان