arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱

جوانی: تهران‌ خبرسازترین‌ شهر جهان‌ میشود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اجلاس جهانی تهران باید پرچمدار مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی باشد.

سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه درباره برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران گفت: برگزاری نشست اعضای جنبش عدم تعهد در تهران در حالی که جنگ روانی عظیمی علیه کشورمان از سوی غربی‌ها به راه افتاده است و دشمنان جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را در راستای افزایش فشار‌ها انجام می‌دهند، به طور حتم فواید بسیاری را برای مقابله با این تهدید‌ها برای کشورمان به ارمغان خواهد آورد.  

وی افزود: برگزاری چنین نشستی با حضور سران،‌ سفرا و وزیران امور خارجه بیش از 120 کشور جهان فرصت خوب و طلایی را برای جمهوری اسلامی ایران به وجود خواهد آورد تا در راستای صدور آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های امام به این کشور‌ها وارد عمل شوند.

جوانی تصریح کرد: عبور از قدرت‌های سلطه‌گر و نظام ظالمانه بر اساس آرمان و فلسفه‌ای که کشورهای عضو عدم تعهد بر اساس آن شکل گرفته‌اند، می‌تواند فرصت خوبی باشد تا با تمرکز در مسائل دولت‌های مستقل چون جمهوری اسلامی ایران از این فرصت‌ به وجود‌ آمده به نحو مطلوب استفاده کرد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در راستای کارشکنی‌ در روند برگزاری این اجلاس وارد عمل شد‌ه‌اند تصریح کرد: برگزاری موفق این اجلاس از سوی کشورمان باید از اهمیت خاصی برخوردار باشد و مسئولین کشورمان باید با نشان دادن واقعیت‌های موجود در کشور برای اعضای جنبش عدم تعهد، علیه جنگ نرمی که دشمنان به پا کرده‌اند وارد عمل شوند و تصاویر غیر واقعی را که در ذهن کشورهای شرکت کننده در این اجلاس از ایران به وجود آمده است پاک کنند.

** تهران در زمان برگزاری اجلاس عدم تعهد خبرسازترین شهر جهان خواهد بود

جوانی با اشاره به اینکه به طور حتم تهران در زمان برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد خبرسازترین شهر جهان خواهد بود تاکید کرد: تمامی مسئولان و برگزارکنندگان این اجلاس باید به این نکته توجه کنند که تیم‌های رسانه‌ای کشورهای مختلف برای پوشش خبری این اجلاس  وارد کشورمان می‌شوند از این رو باید تمامی تلاش خود را به کار ببندند تا دستاوردهای بزرگی را که جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده است ،به صورت برجسته در این اجلاس نمایان کنند.

سردار جوانی تصریح کرد: در حالی که نمایندگان بیش از120کشور در این اجلاس شرکت می‌کنند که غربی‌ها به دنبال قرار دادن تنگناهای اقتصادی برای جمهوری اسلامی ایران هستند. از این رو کشورمان می‌تواند در زمان اوج این فشارها در اجلاس عدم تعهد در راستای مقابله با تحریم‌ها به صورت فوق العاده وارد عمل شده و قراردادهای اقتصادی بسیاری را در حاشیه این اجلاس منعقد کند و تحریم‌ها را ناکام بگذارد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز تمام نحله‌های غرب برای کشورمان آشکار شده است گفت: باید از برگزاری جنبش عدم تعهد استفاده کامل کرد زیرا کشورهایی همچون آمریکا بعداز 11 سپتامبر مدعی شدند که ائتلاف ضد تروریسم را تشکیل می‌دهند از این رو دنیا را به دو قطب تروریسم و ضد تروریستم تقسیم کردند در صورتی که شاهدیم امروز آمریکا خود محور تروریسم جهانی است و این موضوع را می‌توان به طور واضح در دخالت این کشور در مسائل سوریه و عراق مشاهده کرد. از این رو کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با هدایت جمهوری اسلامی ایران می‌توانند در اجلاس تهران یک مبارزه علنی را علیه تروریسم ایجاد کرده و پرچم مبارزه با تروریسم را بالا ببرند.

جوانی تاکید کرد: امیدوارم نشست تهران تشریفاتی نباشد و در مورد مسائل عمده جهانی در این نشست بحث و بررسی‌های دقیق صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان