arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱

فرقه ساکتیه غیرمشهدیه !

غلامعلی رجایی
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشغول دعاهای احیای شب بیست وسوم بودم که دوست بسیار عزیزی از مشهد و از حرم حضرت رضا علیه السلام تلفن زد و گفت همین الآن عده ای مراسم احیای حرم حضرت رضا را بهم زده اند.
 
می گفت اینقدر این صحنه زشت مرا متاثر کرد که بی اختیار از محل مراسم برخاسته و رو به حرم کرده ودل شکسته گفتم: یا حضرت رضا، خودت کاری کن شب قدر ما بهم نخورد.
 
می گفت: عده ای دراعتراض به سخنان سخنران که ناطق نوری بود و درانتقاد از بی عدالتی های دولت در باب عدالت و لزوم مبارزه با خرافه وکرامت تراشی های سخیف سخن می گفت با سردادن شعارهایی علیه او بطری های آب را به طرفش پرتاب می کردند.
 
بعدها که تصاویر این عده محدود مراسم برهم زن غیرمشهدی را در سایت وزین بازتاب دیدم و انتسابشان را به کسی دیدم که ازسال 1346 امضای او پای هیچ اطلاعیه ای در مبارزه نیست، تاسفم بیشتر و بیشتر شد که این فرقه ساکتیه! تا کجا دامنه عمل پیدا کرده است .
 
با کمال تاسف در این سالها و اکنون دامنه تعرض نیروهای بظاهر خودسر ولی در باطن متشکل و سازماندهی شده به نیروهای اصیل انقلاب نظیر جناب هاشمی گذشته که باتوجه به بیش از شش دهه حضور درعرصه سیاست ومنزلت بی مانندی که نزد امام داشت از استوانه های بلندانقلاب محسوب می شود و منسوبین رهبری نظیر جناب ناطق نوری و... رسیده است .
 
این پدیده تلخ را نباید دست کم گرفت و شگفت آنکه این نیروهای بظاهر خود سر وخودجوش تاکنون حتی یکبار متعرض نیروهای وابسته به فرقه ساکتیه نشده اند وافسوس که بعضی نیروهای مسؤل و دخیل در جنگ از این نکته غافلند ومتوجه نیستند که چرا در برنامه ریزیهای پس این پرده ساکتیون! حتی رییس دفتربازرسی بیت رهبری نیز از تیررس آتشبارهای نیروهای مثلاخود سر! نیز مصون و در امان نمی ماند!
 
و من جدا و عمیقا نگران آن هستم که روزی این نیروها با دستوری که می گیرند با بهانه کردن بعضی فرمایشات امام در مقابل رهبری هم بایستند و خدا آن روز را نیاورد.
 
این تاسف وقتی بیشتر شد که در رسانه ها خواندم برادر سردار رزمنده ای با به میان کشیدن پای کسانی امثال جناب خاتمی وهاشمی وموسوی ازاین حرمت شکنی جانبداری وحتی تهدید به تکرار این عمل زشت هم نموده است!
 
وقتی این اظهارات را شنیدم، شاید برای اولین بار بود که از رزمنده بودن خود احساس شرمساری کردم.
 
گمانم نبود روزی برسد که دوستانی که روزگاری با امام و آنها میثاق خون بسته بودیم،را درچنین مواضع قانون شکنانه و حرمت شکنانه ای ببینیم.
 
نمی دانم چه زمانی فرا می رسد که بعضی از این دوستان رزمنده که سالها قبل نردبان روی کار آمدن دو دولت بد یمن !اخیرشدند و درادامه با مشاهده تولد نوزاد جریان انحرافی از بطن دولت محبوبشان فریاد "اشتباه کردیم" شان به آسمان ایران بلندشده و با اهانت به بعضی دولت مردان درصدد کسب آبرو و توبه ای برای خود هستند که به همین دلیل پایشان با شکایت بعضی دولتمردانی که به آنها اهانت شده به دادگاه هم کشیده شده است،به خود می آیند.
 
اکنون که این نیروها که در گفتار شعار تابعیت از ولی سر می دهند ولی نه تنها به سخنان ولی وقعی نمی نهند که در جلوی چشم وی آن هم در چند قدمی مرقد امام ودر سالروز ارتحال وی، به نوه گرامی امام اهانت می کنند،کاش مرجع بزرگوار تقلیدشان- هر که هست - ورود اینها را به چنین عرصه های سابقه سوزی حرام شرعی اعلام می کرد.
 
کاش رسانه هایی که به هر دلیل منتظر انتشارچنین خبرهایی هستند، به پاس حرمت رزمندگان جنگ از کجروی محدودی از رزمندگان سیاست زده این سالها و روزها خودداری می کردند.
 
تاسف وتاسف که دامنه این حرمت شکنیها به حرم امام معصوم هم کشیده شد که بیانگر این است که درقاموس این فرقه هیچ حرم وحرمی امن تیست.
 
اگرذربرخورد اول ذستگاههای مسول در برخورد با این نیروهای اندک غوغا سالار ،خودی و خیر خودی نمی کردند اکنون دامنه این جسارت وحرمت شکنیها به مشهدالرضاتمی رسید
 
یقینا مردم فهیم ما می دانند اکثریت قریب به اتفاق برو بچه های جنگ با این اقدامات خودسرانه بظاهرانقلابی موافق نبوده ولا اقل دراین زمینه با این نیروهای حرمت شکن همراه وموافق هستند که: ملاک وضع کنونی این نیروهاست نه سابقه آنان درجنگ!
 
گاه که چنین خبرهای تلخی را می شنوم، آهی از دل می کشم و باخود می گویم: جدا حیف این بچه های جنگ!
 
خدایا ما را از شر خودمان حفظ کن.
نظرات بینندگان