arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱

اظهارات احمدی نژاد در دیدار مسئولان کشور با رهبری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور گفت: ملت ایران به همراه سایر ملتها با اندوخته تقوا و ذخایر معنوی ماه مبارک رمضان، در برابر زیاده خواهان و مستکبران و در جهت احقاق حقوق خود و استقرار توحید و عدالت و کرامت انسان در جهان، مصمم تر و قوی تر خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد ذره ای از حقوق آنان تضییع گردد.

محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروزدر دیدار مسئولان کشور و سفرای کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری، عید سعید فطر، عید موحدان و همدلان را به پیشگاه ولی الله الاعظم حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و همه مسلمانان و همه بشریت و حضار و سفرای کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

رئیس جمهور با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ظرفی استثنایی در تمرین عبودیت و اعتلای انسان در پیشگاه حق تعالی است، گفت: جوهر اصلی این ماه پرهیز از گناهان، پالایش روح و جان از آلودگی ها و تعلقات، بازگشت به فطرت الهی خویش و اندیشیدن به قله های آسمان است.
 
احمدی نژاد اظهار داشت: این ماه، ماه توجه مستمر به خدای تبارک و تعالی، از طریق اعمال صالح و روزه داری، انابه و تضرع، اقامه نماز، احسان و مهرورزی به دیگران و ذکر خداوند متعال است که اگر چنین شد، راه تعالی و کمال گشوده گردیده است و بن بستی نخواهد بود و درهای رحمت، برکت و روزی گشوده می گردد، کارها آسان می شود، گناهان پوشیده می شود و انسان متقی به عظمت و کبریایی حق تعالی بیشتر توجه می کند و او را بزرگ می شمارد.
 
رئیس جمهور تصریح کرد: انسان روزه دار در این ماه با ایمان به حق تعالی و بریدن از طواغیت به عروه الوثقی، متمسک می گردد.
 
احمدی نژاد با اشاره به اینکه روشن است که صاحب و مقتدای این ماه شریف، ولی الله الاعظم است، خاطرنشان کرد: انسان کامل، باب الله است که با هدایت او انسان از ظلمتها خارج و به نور می رسد، عنایات آن حضرت بر ملت ایران و سایر مسلمانان و بلکه جامعه بشری پوشیده نبوده و نیست.
 
رئیس جمهور با بیان اینکه شاهد بودیم که ملت عزیز ایران و سایر مسلمانان در این ماه مجاهدتهای فراوانی کردند، گفت: ملت ایران و سایر مسلمانان در تمام ماه و در شبهای قدر با اقامه نماز و تضرع و انابه و با تلاوت قرآن و با احسان به دیگران، خود را برای انجام ماموریتهای بزرگ الهی و برای برپایی توحید، عدالت و کرامت و آزادی و همه ارزشهای الهی در زمین آماده کردند.
 
احمدی نژاد با اشاره به اینکه با استقامت در راه خداوند حزن و اندوهی نخواهد بود و سراسر نور، روشنایی و شادمانی است، افزود: ملت ایران به همراه سایر ملتها با اندوخته تقوا و ذخایر معنوی این ماه عزیز، در برابر زیاده خواهان و مستکبران و در جهت احقاق حقوق خود و استقرار توحید و عدالت و کرامت انسان در جهان، مصمم تر و قوی تر خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد ذره ای از حقوق آنان تضییع شود.
 
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران برای ساختن و اعتلای سرزمین نورانی ایران و احقاق حقوق اساسی خود، تردیدی به خود راه نخواهند داد، اظهار داشت: مستکبران بدانند، پافشاری آنان بر زیاده خواهی و علیه حقوق ملتها و گسترش ظلم و تعدی، آنان را نجات نخواهد داد، آنان در سراشیبی سقوط قرار دارند و دوره تاریخی آنها به سر آمده است.
 
احمدی نژاد تصریح کرد: به لطف خداوند بزرگ آرمانهای الهی و انسانی و آرزوهای فطری و تاریخی بشر محقق خواهد شد و پرچم توحید و یگانه پرستی و عدالت به دست ذخیره الهی و صاحب این ماه، حضرت مهدی (عج) و یاران او و صالحان در سراسر گیتی برافراشته خواهد شد، در آن زمان نشانه‌ای از زورگویان و صهیونیست‌ها و از ظلم و ستم و تحقیر انسانها باقی نخواهد بود.
نظرات بینندگان