arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

پایان فیلمبرداری "چ" حاتمی‌کیا در پاوه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با پایان فیلمبرداری بخش‌های پاوه، گروه سازنده فیلم سینمایی «چ» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا درباره شهید چمران به زودی در تهران جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، با انجام فیلمبرداری بخش‌های مربوط به شهر پاوه و اطراف آن، گروه در تعطیلات عید فطر به تهران آمده و به‌زودی فیلمبرداری بخش‌های مربوط به تهران - که حدود نیمی از فیلم را به خود اختصاص می‌دهد - آغاز می‌شود. در تهران فیلم در دکورهایی که تقریبا آماده شده است جلوی دوربین می‌رود‌. دکورسازی‌ این بخش‌ها در سوله‌ای وسیع انجام شده است. به دلیل تغییرات فضای شهری در پاوه، دکورهای این ‌شهر و اطراف آن آماده شده است‌.

بنابراین گزارش، فریبرز عرب‌نیا بازی در ‌نقش شهید ‌دکتر چمران را برعهده دارد و «سعید راد»، «مریلا زارعی»، «بابک حمیدیان»، «محمد‌مهدی سلطانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند و ظرف روزهای آتی چند بازیگر به گروه بازیگران فیلم می‌پیوندند.

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده داشته و عباس بلوندی طراح صحنه و لباس را عهده دار است. تدوین و موسیقی فیلم به ترتیب برعهده مهدی حسینی وند و بهزاد عبدی سپرده شده است. «چ» محصول ‌بنیاد سینمایی فارابی به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی ساخته خواهد شد.
نظرات بینندگان