arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۰۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱

حذف ارز دانشجویی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که طی هفته های اخیر، طی حی در مجلس پیگیری می شود که باعث «حذف ارز دانشجویی» می شود ، یکی از خوانندگان «انتخاب» با ارسال متنی از حذف ارز دانشجویی خبر داده است.

وی نوشته است: من یک دانشجوی خارج از کشور هستم که الان تمام مدارک برای گرفتن ارز دانشجویی را مهیا کرده ام ولی متاسفانه به هر شعبه از بانک های مسول(ملت ؛ملی و ...) رفتم گفتند ارز نداریم ویا بانک مرکزی به ما ازر نمی دهد. تلاش کردم تا با مدیر عامل بانک ملی صحبت کنم منشی جواب سر بالا داد.

بالاخره به روابط عمومی بانک مرکزی زنگ زدم و شماره 29953803 بخش سیاست ارزی را به من داد.ایشان گفتند که تا اطلاع ثانوی ارز دانشجویی نمی دهیم و به بانک ها هم ارز نمی دهیم فعلا .صبر کنید تا ببینیم چه می شود و ممکن است اصلا ارز دانشجویی قطع شود.

لطفا اطلاع رسانی بکنید و به داد این دانشجوهای در به در برسید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
361
39
واسه چی برای کسی که دوست داشته بره خارج درس بخونه باید ارز دانشجویی سوبسید دار بدهند ما دانشحوهای داخل کشور هم ارز میخواهیم دولتی/ می تونستید ایران درس میخوندید اگر نخبه هم بودید که به نخبه ها فاند حسابی می دن خارج نیازی به این ارزها ندارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
12
109
آفاي بهمني كه ميگفتن ارز دانشجويي با قوت ارائه ميشه!!!!!
همه جا هزينه ميشه به دانشجوي بدبخت ميرسه همه چي جمع ميشه مخصوصا اين دهه شصتيهاي بدبخت!!
دانشجوی دکتری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
349
34
دو تا از دوستان نزدیک من خارج از ایران درس می خوانند و ارز دانشجویی می گیرند. قصد برگشتن هم ندارند. آنجا کار هم می کنند.
خیلی دوستام برام عزیزن اما نمی فهمم دلیل اینکه باید از جیب مردم بهشون پول بدن چیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
8
83
دوست عزیز من هم خودم در خارج تحصیل کردم و بخوبی میدونم که وقتی تو غربت آدم مشکل مالی داره چه فشار روحی هم رو خودش و هم خانوادش اما من به شما و همه عزیزان دانشجو خارج از کشور پیشنهاد می کنم که حتماً به فکر حتی اگه شده یک کار نیمه وقت باشید.قطعاً بسیار سخته که هم به یک زبان خارجی تحصیل کنی و هم اینکه کار کنی ولی دوستان در این شرایط اسفناک بنظر من بهترین گزینه اینه که نسبت به تامین هزینه یا حداقل بخشی از اون مستقل باشید و اصلاً روی حمایت داخلی حساب نکنید چون برای امثال ما نیست.
نظرات بینندگان