arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۰۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱

افشاي اسراري جديد از مرگ پرنسس دايانا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


15 سال پس از مرگ پرنسس دايانا كتاب جديدي در اين باره منتشر شد؛ كتابي كه بر دست داشتن خاندان سلطنتي بريتانيا در اين تصادف تاكيد دارد.

در اين كتاب جديد كه با عنوان «ارتباط پاريس- لندن: ترور پرنسس دايانا» نوشته جان مورگان منتشر شده، نويسنده ادعا مي‌كند كه در تصادف اتومبيلي كه به مرگ پرنسس دايانا منجر شد، «ام.‌اي. 6» سازمان امنيت بريتانيا دست داشت. به گفته نويسنده در اين رسوايي پليس بريتانيا و فرانسه با هم همكاري كرده‌اند.

مورگان در كتابش تا آنجا پيش مي‌رود كه نام 26 نفر را كه شهادت نادرست داده‌اند و مسير بررسي پرونده را تغيير داده‌اند، فاش مي‌كند. او حتي متخصصان حاضر در آمبولانس را به كشتن پرنسس دايانا متهم مي‌كند و مي‌گويد كار آنها در عقب آمبولانس اين بود كه او را بكشند. وي مي‌گويد يك ساعت و 43 دقيقه طول كشيد تا دايانا به بيمارستان برسد.

در اين كتاب نقل قول‌هايي از افراد مختلف در اين‌باره شده از جمله ليا وست، يكي از ماموران سلطنتي كه مي‌گويد: «كسي نمي‌خواست پرنسس دايانا بقيه عمرش را در آرامش سر كند.»

او مي‌افزايد: «خاندان سلطنتي كاملا زندگي او را به فاجعه بدل كردند... اما هيچ چيز مادر پرنس ويليام و هري را بازنمي‌گرداند.» در اين كتاب كسي از سرزنش‌هاي مورگان در امان نمانده از جمله توني بلر، نخست‌وزير وقت بريتانيا كه بابت مرگ پرنسس دايانا سرزنش مي‌شود.

او مي‌گويد 26 نفر با دستور مستقيم خاندان سلطنتي اين مرگ را عملي كردند.

اين كتاب 200 صفحه‌يي كه با بررسي بيش از پنج هزار سند نوشته شده، سه روز پيش و به مناسبت پانزدهمين سالگرد درگذشت پرنسس دايانا كه 31 آگوست 1997 درگذشت، به بازار آمده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
متولد ماه مهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
8
158
در سالگرد مرگ پرنسس دایانا تو انگلیس (!) کتابی منتشر (!!) میشه که خاندان سلطنتی (!!!) و سازمان امنیت بریتانیا (!!!!) رو متهم به دست داشتن در ترور پرنسس میکنه!!!!!
هیچی! خوب شد به همین جا ختم شد و گرنه باید از چین علامت تعجب وارد میکردم!!
آخه چطور همچین محتوائی مجوز نشر میگیره؟! O_o
asad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
123
10
چرا اينقدر اين روباه پير براي شما مهم هست ميشه بگين؟
نظرات بینندگان