arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱

افتتاح پروژه 52 واحدی منازل سازمانی در جزیره ابوموسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وي ادامه داد: پروژه 52 واحدی منازل سازمانی ابوموسی به منظور تامین رفاه پرسنل شاغل در جزیره ابوموسی طي مدت 18 ماه در 13 بلوک 4 واحدی احداث شده است.

همزمان با هفته دولت 3 پروژه فرهنگي، رفاهي و اداري توسط اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان بهره‌برداري مي‌شود.

به گزارش ایسنا، مديريت فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان از بهره­‌برداري از 3 پروژه شهرسازي با اعتباري بالغ بر 45 ميليارد و در هفته دولت سال جاري خبر داد.

فرزاد نصيري لاري افزود: اين پروژه شامل 52 واحد منازل سازماني در شهرستان ابوموسي، ساختمان اداري امور مالياتي و كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غرب بندرعباس است.

وي ادامه داد: پروژه 52 واحدی منازل سازمانی ابوموسی به منظور تامین رفاه پرسنل شاغل در جزیره ابوموسی طي مدت 18 ماه در 13 بلوک 4 واحدی احداث شده است.

نصيري لاري با اشاره اينكه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 3 شهر بندرعباس نيز در زمینی به مساحت 1100 متر­مربع و با زیر بنای 520 متر مربع بنا شده اضافه كرد: اين كانون شامل کلاس­های آموزشی سفال­گری، نقاشي،کتابخانه، سالن مطالعه، فروشگاه محصولات فرهنگی، آموزشی و سوئیت است.

وي بيان كرد: با توجه به نياز اداره كل امور مالياتي هرمزگان، ساختمان اداری امور مالیاتی نيز با زیربنای 400 متر مربع خدمتي ديگر اين اداره كل به مردم هميشه در صحنه هرمزگان است كه در هفته دولت به بهره‌برداري مي­‌رسد.

نصيري در پايان خاطر نشان کرد: اين ساختمان در منطقه اسکله شهید باهنر در 2 طبقه با استفاده از روش نوين و استاندارد با سیستم icf در مدت زمان 18 ماه آماده بهره­‌برداري شده است.
نظرات بینندگان