arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۲۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

سوریه : تنها با 20 موشک تأسیسات هسته ای اسرائیل را نابود می کنیم

بهجت سلیمان گفت : در صورت تجاوز اسرائيل به سوريه، دمشق قادر است با شليک 20 فروند موشک تاسيسات هسته اي اسرائيل را ويران کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سفير سوريه در امان تاکيد کرد که در صورت تجاوز رژيم صهيونيستي به سوريه در آن صورت دمشق با شليک 20 موشک تاسيسات هسته اي اسرائيل را نابود خواهد کرد.

پايگاه سوري «بلاد الشام» نوشت که «بهجت سليمان» سفير سوريه در امان در ديدار با هيات اردني تاکيد کرد که در صورت تجاوز اسرائيل به سوريه، دمشق قادر است با شليک 20 فروند موشک تاسيسات هسته اي اسرائيل را ويران کند. سليمان تاکيد کرد که در صورت تجاوز به سوريه با وجود اينکه خسارت‌هاي زيادي به آن وارد خواهد شد اما سوريه قادر است تاسيسات هسته اي اسرائيل را با شليک 20 فروند موشک نابود کند.

سفير سوريه در امان همچنين نسبت به تعداد نيروهاي ارتش موسوم به ارتش آزاد سوريه ابراز ترديد کرد و گفت که 65 هزار جوان از خدمت فرار کرده اند و نسبت فرار طبيعي در هر کشور در ميان نظاميان 2 تا 5 درصد است.

به گزارش فارس ، سليمان با اشاره به جدايي نخست وزير سابق اين کشور از نظام سوريه گفت که «رياض حجاب» نخست وزير سابق سوريه در مقابل دريافت 20 ميليون دلار از نظام «بشار اسد» جدا شد و فرار کرد. وي افزود که حجاب در مقابل دريافت 20 ميليون دلار حاضر به خيانت و فرار شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
طاهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
13
82
چرا در اين 50 سال اخير نابود نكرديد و سرزمينهاي اشغالي خود را پس مي گرفتيد ( جولان را )
متولد ماه مهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
13
63
با شلیک 20 موشک تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد؟!
تاسیسات اتمی اسرائیل در منطقه‌ای موسوم به جریکو و بصورت زیرزمینی هست! البته بخشهائی هم در سطح زمین هست که برای دفاع از اونها فقط به ضدهوائی 23م‌م (!!!!) اکتفا نکرده!
برای نابودی تاسیسات اتمی، مجهز بودن به کلاهک‌های نفوذگر خاص الزامیه تا بتونن از زره بتونی و ضخیم پوشش عبور یا در عمق زیاد زمین فرو رفته و بعد منفجر بشوند.
زمان حمله ایران به تاسیسات اوسیراک عراق (عملیات شمشیر سوزان)، ایران از داشتن چنین تسلیحاتی محروم بود و حمله فقط منجر به خروج کارشناسان فرانسوی شد، سه ماه بعد اسرائیل با استفاده از همین تسلیحات خاص، طی یک حمله هوائی (عملیات اپرا) کار تاسیسات اتمی عراق رو یک‌سره کرد!
اگر سوریه چنین ادعائی داره، مصر باید خیلی پیشتر چنین ادعائی رو مطرح می‌کرد!! مگر اینکه این اواخر سوریه به چنین قدرتی دست یافته باشه که همونطور که ذکر شد، پدافند ضدموشکی بومی اسرائیل اونقدرها هم بی دست و پا نیست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
10
64
اگر واقعا اينگونه است چرا بخشي از سرزمين سوريه (بلنديهاي جولان) را از اسراييل پس نمي گيريد؟
نکیسا سامی
|
UNITED STATES
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
11
70
اسراییل تاسیسات اتمی شمارا زیرورو کرد کوچکترین عکس العملی نشان ندادید .حالا چی شده که با20 موشک تاسیسات هسته ای اسراییل را نابود می کنید ؟
نظرات بینندگان