arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

عروس بدشانس به خاطر يك عكس جان خود را از دست داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عروس نگون‌بخت كانادايي در حاليكه با لباس عروسي خود در كنار آبشاري ايستاده بود تا از او عكس‌ بگيرند، پس از ليز خوردن پايش، به پايين پرتاب شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش اسكاي‌نيوز، يك عروس كانادايي در شب عروسي خود در حاليكه لباس عروسي بر تن داشت و عكاس در حال عكس‌گيري از وي در كنار آبشاري بود، پس از ليز خوردن پايش، از آبشار به پايين پرتاب شد و درگذشت.

براساس اين گزارش، عكاس مراسم عروسي در آبشار "داروين" در "كبك" كانادا در حال عكس گرفتن از اين عروس 30 ساله بود كه ناگهان صخره زير پاي وي جدا شد و اين عروس نگون بخت به پايين پرتاب شد.

اسكاي نيوز ادامه داد كه اين عروس كانادايي مي‌خواسته تا براي عكس‌هاي مراسم عروسي خود، مكان‌هاي بسيار معروف را به عنوان پس زمينه عكس‌هاي خود برگزيند.

اين رخداد، روز جمعه ساعت 14:00 به وقت محلي رخ داد و جسد وي بيش از سه ساعت پس از افتادنش به پايين آبشار، پيدا شد.

ارتفاع آبشار بيش از 18 متر بوده است و "رونالد مك اينيس" از مقامات پليس محلي اعلام كرد كه هيچ كس موفق به نجات او نشده است زيرا ارتفاع آبشار بسيار بلند و جريان آب نيز شديد بوده و صخره‌هاي زيادي در مسير آبشار قرار داشته است.
دو نفر از شاهدان ماجرا نيز به دليل ديدن چنين صحنه‌اي بهت زده شده و مقامات اورژانس مجبور شدند كه آنها را براي مداوا به بيمارستان منتقل كنند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات بینندگان