arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

دستگیری دو سنگ پران داربی ۷۵

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده یگان ویژه ناجا‏، ضمن تشریح اقدامات ماموران این یگان در جریان بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس از دستگیری دو تن به اتهام سنگ‌پرانی در ورزشگاه خبرداد.

سردار کرمی با بیان اینکه با توجه به حساسیت بازی‏، علاوه بر استفاده از نیروهای یگان سوم‏، دو واحد دیگر به منظور تقویت نیروها به محل ورزشگاه اعزام شدند، گفت: در کنار اقدامات انتظامی به منظور ایجاد نظم و امنیت ورزشگاه آزادی‏، اقدامات فرهنگی نیز در راستای تعامل هرچه بیشتر بین ماموران این یگان با قشر جوان کشور، محقق شد که از میان آن می‌توان به نصب بنرهایی با مضمون خوش‌آمدگویی،پخش شکلات در ورودی ورزشگاه و ... اشاره کرد.

وی از دیگر اقدامات یگان ویژه در ورزشگاه آزادی را تهیه و توزیع 20 هزار بروشور با موضوع خدمات ارایه شده در ورزشگاه آزادی توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد و گفت: انتظارات ما از تماشاچیان این بود که در مسابقه‌ای تحت عنوان بهترین خاطره در ورزشگاه آزادی که برای نفرات برتر آن جوایزی در نظرگرفته شده بود، شرکت کنند.

کرمی‏، وظایف ماموران یگان ویژه در ورزشگاه‌ها را تامین نظم و امنیت ورزشگاه به منظور ممانعت از هرگونه نزاع و مزاحمت برای افراد، راهنمایی تماشاچیان به محل استقرار‏، نگهداری از اموال، تامین امنیت خودروها و موتورسیکلت‌های تماشاچیان در پارکینگ‌ها‏‏، ارایه راهنمایی‌های لازم و هماهنگی برای استقرار خبرنگاران‏‏‌، برشمرد و اظهارکرد: از 24 ساعت قبل از بازی‏، ماموران یگان ویژه در ورزشگاه آزادی مستقر شدند که با توجه به حساسیت این بازی‏، علاوه بر استفاده از نیروهای یگان سوم‏، دو واحد دیگر به منظور تقویت نیروها به محل ورزشگاه اعزام شدند.

وی‏ در خصوص سنگ‌پرانی در جریان بازی داربی پایتخت نیز گفت: روز جمعه در ورزشگاه آزادی حضور داشتم و متاسفانه شاهد سنگ پرانی برخی از تماشاچیان بودم که بلافاصله ماموران با حضور خود در برخی جایگاه‌ها به کنترل فضا پرداخته و ضمن برخورد با برخی از متخلفان دو تن از آنان را شناسایی و دستگیر کردند.

کرمی با بیان اینکه بازی بدون هیچ حاشیه‌ای به پایان رسید‏، خاطرنشان کرد: حضور نیروهای یگان ویژه به منظور شناساندن ماموریت‌های این یگان، فرصت مناسبی است که باید آن را غنیمت شمرد.

وی همچنین با بیان اینکه به دنبال طراحی لباس جدیدی برای ماموران یگان ویژه مستقر در ورزشگاه‌ها هستیم، گفت: برنامه‌های بسیاری برای ارتباط هرچه بیشتر مردم با ماموران یگان ویژه در آینده‌ای نزدیک داریم

نظرات بینندگان