arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۴۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
حبیب رضایی:

در هرپروژه ای که شریفی نیا باشد، من نیستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حبیب رضایی درباره فعالیت‌هایش در سینما به ایسنا گفت: گفت‌وگوهایی با بهرام بهرامیان داشتم و چون ایشان را جوانی صاحب سبک می‌دانم که سینما را خیلی خوب می‌شناسد، قرار شد با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

وی درباره این همکاری یادآور شد: مدت طولانی درباره فیلم جدید ایشان «آینه شمعدون» صحبت کردیم که فیلمنامه جذابی دارد و تا آنجا پیش رفتیم که بحث قرارداد هم مطرح شد، اما اخیرا یکی دو خبر در برخی رسانه‌ها منتشر شده که باعث تردید من برای حضور در این پروژه شده است.

بازیگر فیلم‌های «آژانس شیشه‌ای» و «اسب حیوان نجیبی است» در پاسخ به این پرسش که چرا برای بازی در فیلم «آینه شمعدون» دچار تردید شده است، تصریح کرد: اخیرا در یکی دو خبر برخی اسامی به عنوان مجری طرح و مسئول انتخاب بازیگر این پروژه منتشر شده است. این در حالی است که از روز اول به آقای بهرامیان و دیگر عوامل گفته‌ام اگر اسم این آقایون به هر عنوان در تیتراژ باشد، من نخواهم بود و این حق انتخابی است که هر گروه تولیدی مجاز به انجام آن است، من حق ندارم برای کسی هیچ اجباری قائل شدم ولی برای خودم این قاعده را گذاشته‌ام در پروژه‌هایی که این آقایان حضور داشته باشند، من نباشم.

رضایی ادامه داد: با دستیار کارگردان، صحبت کردم و از ایشان خواستم لیست عوامل مشخص باشد.

وی در عین حال گفت: قصد بی‌احترامی به هیچ کس را ندارم و برای کسی تعیین تکلیف نمی‌کنم اما دوست ندارم با برخی از دوستان همکاری کنم و ترجیح می‌دهم اگر آن‌ها در پروژه‌ای حضور داشته باشند، فقط تماشاگر آن فیلم باشم.

این بازیگر سینما اضافه کرد: به هر حال همه عوامل فیلم حق انتخاب دارند و معتقدم همکاری دو جریان کاملا متضاد حرفه‌ای که خیلی قابل آشتی و تجانس نیستند، جذاب نیست بنابراین با اینکه بر سرقرارداد به توافق هم رسیده‌ایم اما درباره ادامه‌ی حضورم در این پروژه سینمایی دچار تردید هستم.

او که سال 86 در پروژه «تهران 1500» حضور داشته است یادآور شد: آن زمان وقتی وارد پروژه شدم که برای دو تن از شخصیت‌ها تصمیم‌گیری شده بود و حساسیت‌ها اینقدر که امروز هست، نبود.

حبیب رضایی خاطرنشان کرد: اگر عوامل فیلم به طور کامل برخی خبرها مبنی بر حضور برخی آقایان را تکذیب نکنند، حضورم در فیلم «آینه شمعدون» منتفی خواهد بود.


* لازم به ذکر است چندی پیش «محمدرضا شریفی‌نیا» در گفت‌وگویی با فارس اعلام کرد به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارد. همچنین امروز هم یکی از روزنامه‌ها در خبری وی را مسئول انتخاب بازیگر پروژه «آینه شمعدون» معرفی کرده بود.

* حبیب رضایی در صفحه فیس بوک خود در این باره نوشت: «در هر پروژه ای که آقایون باشند من نخواهم بود...»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مشهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
61
يا علي حبيب جان، خوب شناختي مطمئنم خدا تنهات نميذاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
55
کاملا با آقای رضای موافقم.
پوریا
|
UNITED STATES
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
52
نفست گرم حبیب رضایی عزیز...
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
32
درود بر حبیب رضایی
اکبر آقا از سر کوچه که میای دو تا بربری هم بگیر
پوریا
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
1
39
نفست گرم حبیب رضایی عزیز...
نظرات بینندگان