arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

محدودیت های موقت ترافیکی تهران/ اسامی شعب کشیک بانک ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: محدودیت های ترافیکی، برای برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش غیرمتعهدها به صورت موقت خواهد بود.

سردار سرتیپ ساجدی نیا در نشست خبری افزود: پلیس برای برقراری نظم و امنیت این رویداد بین المللی، آماده باش است.

وی گفت: محدودیت ترافیکی در خیابان های یمن و رشیدالدین فضل الله که در ضلع شرق و شمال محل برگزاری اجلاس است، فقط به مدت سه روز اجرا می شود و توقف خودروها در خیابان های اطراف این مکان ممنوع است، اما تردد وسایل نقلیه امکان پذیر خواهد بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: تردد خودروهای سنگین در سطح شهر از دوشنبه ششم شهریور تا پایان اجلاس جنبش عدم تعهد ممنوع است و رانندگان این وسایل نقلیه فقط می توانند از بزرگراه ها و اتوبان های حاشیه شهر عبور کنند.

وی گفت: همچنین خودروهای حمل مصالح ساختمانی در محدوده اجلاس نیز در این مدت با ممنوعیت تردد مواجه خواهند بود و فقط خودروهای سنگین حاوی مواد غذایی و سوختی حق تردد دارند.

سردار ساجدی نیا درباره تردد موتورسیکلت ها افزود: برای موتورسواران نیز هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشده است و همانند گذشته فقط موتورسیکلت های بیش از ۲۵۰ سی سی ممنوعیت تردد در معابر را دارند.

وی بزرگراه چمران، خیابان یمن و خیابان رشیدالدین فضل الله را جزو محدوده برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد اعلام کرد و گفت: کسانی که قصد تردد از بزرگراه چمران به سمت میدان تجریش را دارند برای تسهیل در عبور و مرور می توانند از بزرگراه مدرس تردد کنند تا دچار محدودیت های ترافیکی موقت برای انتقال هیأت های سیاسی نشوند.

فرمانده فاتب همچنین درباره حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس های تندرو در خیابان ولیعصر گفت: فعالیت حمل و نقل عمومی در مدت برگزاری اجلاس متوقف نیست، مگر روز برگزاری اجلاس که به صورت مقطعی اجازه تردد به آنها داده نمی شود و می توانند از مسیرهای جایگزینی که در نظر گرفته شده استفاده کنند.

سردار ساجدی نیا درباره اجرای طرح های ترافیکی زوج و فرد و محدوده اصلی طرح ترافیک در مدت تعطیلی در نظر گرفته شده برای تهران اضافه کرد: هنوز در این زمینه تصمیم گیری نشده و اجرای این طرح ها به قوت خود باقی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از صبر و حوصله و همکاری شهروندان با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و برگزاری هر چه با شکوهتر اجلاس عدم تعهد تشکر و قدردانی کرد.

سردار ساجدی نیا، همچنین از فعالیت صنوف مختلف به ویژه بازار تهران در زمان برگزاری اجلاس خبر داد و افزود: هیچ محدودیتی در این زمینه نخواهد بود و همه می توانند به فعالیت اقتصادی خود بپردازند.

 

 

وضعیت تعطیلی کتابخانه ملی زمان برگزاری اجلاس
همزمان با برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد سازمان اسناد و کتابخانه ملی از سه شنبه 7 تا شنبه 11 شهریور ماه تعطیل است.

بر اساس مصوبه هیات دولت در خصوص تعطیلی تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی مستقر در تهران در ایام برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد و در راستای اهداف دولت به منظور هر چه باشکوهتر برگزار کردن اجلاس، کلیه تالارهای عمومی، تخصصی و مخازن سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در ایام نام برده شده تعطیل است.

شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد از 5 تا 10 شهریور ماه و در سه سطح کارشناسان، وزیران امورخارجه و سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها تشکیل می‌شود.

اسامی شعب کشیک بانک ها
بانک‌های دولتی و خصوصی جهت رفاه مشتریان خود اسامی شعب کشیک خود را در ایام نشست سران جنبش عدم تعهد درتهران را به صورت مشخص و یا از طریق اعلام شماره تلفن اعلام کردند. بانک هایی همچون صادرات، تجارت، ملت، سپه، سینا، پاسارگاد، شهر، توسعه صادرات، کارآفرین و رفاه از این دست هستند که مشروح آن در ذیل می‌آید.


بانک صادرات
روابط عمومی بانک صادرات ایران ۴۵ شعبه خود در تهران را به صورت کشیک آماده ارایه خدمات در ایام تعطیلات اعلام کرده است که لیست شعب کشیک در سایت www.bsi.ir اعلام شده است.

همچنین مشتریان بانک صادارت می توانند در روزهای تعطیل علاوه بر مراجعه به شعب کشیک از طریق سامانه‌های بانکداری اینترنتی، همراه بانک و تلفن بانک نسبت به انجام امور بانکی خود اقدام کنند.

شعب کشیک این بانک در روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده ارایه خدمات بانکی می باشند شامل شعب « میدان قدس،خیام (محمدیه)، سید خندان، وحدت اسلامی، چهار راه پاسداران، میدان مولوی،میدان دکتر فاطمی، جوادیه، کارگر شمالی، نازی آباد، ولیعصر – زرتشت، شهر خزانه، میدان مادر، فدائیان اسلام، جماران، شهر ولیعصر،بلوار ناهید، بلوار آبوذر،شهرک قدس،خانی آباد نو،نبش فجر، نبش فرزانه، شهید عباس نژاد،ذوالفقاری جنوبی، ملاصدرا، بیست متری افسریه، میدان جمهوری اسلامی، نبش بهبودی، فلکه دوم صادقیه، فلکه دوم نیروی هوایی، تهرانسر، میدان نبوت، کوه هفده شهریور، الغدیر، جنت آباد،امام حسین، فلکه دوم تهرانپارس، فلکه اول تهرانپارس،شعبه مستقل برج سپهر وسیمتری آذر» است.


بانک توسعه صادارت
مدیریت امورشعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات اعلام کرد، شعب مرکزی (خیابان خالد اسلامبولی)، میرداماد، بلوار کشاورز، تجریش و پامنار بانک توسعه صادرات ایران در روزهای هفت ، هشت و ۱۱ شهریور ماه در تهران کشیک داشته و با ارایه خدمات بانکی به انجام امور مشتریان خود می‌پردازند.


بانک پاسارگاد
با توجه به برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران بانک پاسارگاد اعلام کرد به منظور ارایه خدمات بانکی در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه مورخ هفتم شهریور لغایت ۱۱ شهریور به مشتریان، ۳۰ شعبه از شعبه های تهران به صورت کشیک از ساعت ۹صبح الی ۱۳ آماده ارایه خدمت به مشتریان خواهند بود. همچنین کلیه واحدهای ستادی این بانک به‌صورت کشیک از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰مفتوح و در خدمت مشتریان می‌باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ آماده پاسخگویی به پرسشهای مشتریان هستند.


بانک سپه
بانک سپه ۳۴ شعبه بانک سپه در استان تهران در روزهای سه شنبه هفتم شهریورالی پنج شنبه نهم شهریور و شنبه یازدهم شهریور ماه سالجاری به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان است.

این ۳۴ شعبه شامل «شعبه مرکزی واقع در میدان امام خمینی ، شهید چمران، رسالت ، شهرک امید سراج ، سید خندان، سپید پاسداران، لواسان، میدان توحید، فلکه صادقیه، شهریار، میدان آزادی، پیامبر اعظم (ص) ، تهرانسر،شهرک اکباتان ، پیروزی، میدان امام حسین، میدان نبوت ، نظام آباد، میدان شهید کلاهدوز، چهار راه امیر اکرم، جمالزاده جنوبی، رودکی شمالی ، شهر ری، سه راه آذری، ورامین، اسلامشهر، رباط کریم، میدان خراسان، پاکدشت، قرچک ورامین ، پیشوای ورامین و نازی آباد» است.


بانک کارآفرین
روابط عمومی بانک کارآفرین نیز اعلام کرد با هدف ارائه خدمات بانکی به مشتریان در روزهای تعطیل شهر تهران برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، شماری از شعب این بانک در استان تهران در روزهای یادشده دایر و آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان خواهد بود. آن دسته از شعب استان تهران که خارج از مناطق ۲۲ گانه شهرداری شهر تهران هستند طبق روال معمول فعال خواهند بود.

شعب کشیک بانک کارآفرین در روزهای یادشده از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ آماده خدمات دهی به مشتریان خواهند بود.

شعب بانک کارآفرین در ایام تعطیلات تهران شامل شعب پاسداران، آپادانا، قلهک، شهید بهشتی، زعفرانیه، تهرانپارس، نارمک،سردار جنگل، مهرآباد جنوبی، آزادی، نازی آباد، شهر ری و جاده مخصوص کرج می باشند که آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم این بانک هستند.


بانک رفاه
شعب کشیک بانک رفاه نیز در روزهای سه شنبه ۷، ۸ و۱۱ شهریور ماه ازساعت ۹ الی ۱۳ و در روز پنجشنبه نهم شضهریور ماه نیز ازساعت ۹ الی ۱۲ دایر و آماده خدمت رسانی به مراجعین است.

این شعب شامل «اشرفی اصفهانی، بیمارستان فیاض بخش، پارک لاله، جمهوری ، خیابان امام خمینی، تامین اجتماعی مرکز، میدان هروی، آپادانا، نوین، چهارراه قصر، کارگر شمالی، دوراهی قلهک، راه آهن، شهرری» است.


بانک سینا
۳۲ شعبه بانک سینا در مناطق مختلف تهران در تعطیلات هفتم تا یازدهم شهریور ماه جاری مصادف با برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد، در تهران از ساعت ۹ الی ۱۳:۳۰ (ارائه خدمات به مشتریان ۹ الی ۱۳) به صورت کشیک فعال خواهند بود.

طبق اعلام روابط عمومی بانک سینا ۱۴ شعبه این بانک شامل اکباتان، فاطمی، آزادی، سیدجمال الدین اسد آبادی، رودکی، طرشت، صادقیه، مرکزی (مطهری)، پیروزی، میدان خراسان، تهرانپارس، امین تهرانپارس، نارمک و جنت آباد در روزهای ۷ و ۸ شهریور ماه فعال خواهند بود.

۱۵ شعبه بلوار کشاورز، ستارخان، ابوذر، فرهنگ، تهرانسر، میدان انقلاب، امیرآباد شمالی، شریعتی مطهری، شهر ری، افسریه، نیرو هوایی، رشید تهرانپارس، میدان پروین، شمیران نو و شهران نیز در روزهای ۹ و ۱۱ شهریور ماه نسبت به ارائه خدمات بانکی به هموطنان اقدام خواهند کرد.

ضمناً شعب بلوار کاوه، پونک و پاسداران بانک سینا نیز در تمامی روزهای تعطیل به صورت کشیک از ۷ تا ۱۱ شهریور ماه (به جز جمعه ۱۰ شهریور) فعال خواهند بود.


بانک تجارت
۷۰ شعبه بانک تجارت در تهران در روزهای هفتم تا یازدهم به استثنای روز جمعه ۱۰ شهریور ماه سال ۹۱ از ساعت ۹ الی ۱۳ ارائه کننده خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود. شعب۲۴ ساعته الکترونیکی بانک تجارت نیز در تهران آماده سرویس دهی به مشتریان می باشند.

لازم به ذکر است امکان برداشت از حسابهای قرض الحسنه و کوتاه مدت سحر صرفاً نزد شعب کشیک تهران امکان پذیر است.

کلیه هموطنان می‌توانند برای آگاهی از اسامی شعب کشیک بانک تجارت به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.irمراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل کنند. همچنین کارشناسان در مرکز ارتباط با مشتریان به شماره ۱۵۵۴ نیز در ایام فوق از ساعت ۹ الی ۱۴ پاسخگوی سوالات مشتریان این بانک هستند .


بانک ملت
تعدادی از شعب بانک ملت نیز در سطح استان تهران در روزهای سه شنبه هفتم، چهارشنبه هشتم، پنج شنبه نهم و شنبه یازدهم شهریورماه، فعالیت خواهند کرد که این تعداد شامل ۲۰ درصد شعب هر یک از مدیریت های شعب مناطق شش گانه تهران، شعبه مستقل مرکزی و تمامی شعب تحت نظارت مدیریت شعب مستقل این بانک خواهد بود.

در عین حال آن دسته از شعب استان تهران که خارج از مناطقه ۲۲ گانه شهرداری شهر تهران هستند طبق روال معمول در محل کار خود حضور داشته نسبت به ارائه خدمات به مشتریان اقدام خواهند کرد.

بر اساس اطلاعیه بانک ملت، شعبه کشیک بانک ملت در روزهای یادشده از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ عصر آماده خدمات دهی به مشتریان خواهند بود ضمن این که ساعت شروع به کار کارکنان شعب ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح و ساعت پایان کار آنان ۱۳ و ۳۰ دقیقه عصر تعیین شده است.

همچنین با توجه به فعالیت شعب بانک ملت به غیر از شهر تهران، ساعت کار ادارات کل بانک در روزهای هفتم، هشتم و یازدهم شهریورماه ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ عصر و در روز نهم شهریورماه ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ عصر خواهد بود.

« شعبه مستقل مرکزی، چهارراه رشید، میدان نبوت، تهران شرق، چهارراه قصر – سهند، سیدخندان، سه راه وحیدیه، میدان شهید نامجو، باجه بیمارستان آراد، میدان شوش، خیابان پنجم نیروی هوایی، پیروزی ، بلوار ابوذر شمالی، شهرری، بازار مبل، افسریه، دولت آباد، پارس خودرو، قسمت خدمات ویژه تامین اجتماعی، فلکه پونک، شهرک راه آهن، تهرانسر ، شهرک ژاندارمری، باجه بیمارستان آتیه، خوش شمالی، زبرجد پاسداران، نارمک شمالی، شمس آباد، فرجام شرقی، دکترقریب، کارگرجنوبی، توحید، هلال احمر، عباسی، چهارراه نصرت، امیریه، چهارراه لشگر، جیحون» از جمله شعب کشیک بانک ملت معرفی شده‌اند.


بانک شهر
روابط عمومی بانک شهر نیز در اطلاعیه‌ای شعب فعال خود در تعطیلات پنج روزه تهران اعلام کرد.

به غیر از شعبه فعال مستقل مرکزی که در خیابان سپهبد قرنی واقع است، دیگر شعب به صورت کشیک فعال است که شامل « هنگام، حکیمیه، تهران پارس، پیروزی، سه راه افسریه، شهید قندی، شهرداری مرکز، ترمینال جنوب، بهشت زهرا(س)، جمالزاده شمالی، سید جمال‌الدین اسدآبادی، ابوذر، تهرانسر، آیت‌الله سعیدی، شهرک قدس» است.

تامین نقدینگی دستگاه‌های خودپرداز و آمادگی کامل دیگر ابزار‌های پرداخت و نقل و انتقال الکترونیک از جمله تمهیدات پیش‌بینی شده بانک‌ها برای تعطیلات هفتم تا یازدهم شهریورماه خواهد بود.

نظرات بینندگان