arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

بیشترین مشکل رایتل در تهران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه در ایران (رایتل) گفت: این شبکه در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز، تبریز، ارومیه، اراک، قم،اهواز، کرمانشاه و همدان راه‌اندازی شده و امید است تا پایان سال تمام مراکز استان‎ها به شرط همکاری شهرداری‎ها تحت پوشش اپراتور سوم قرار ‌گیرند.


"شاهین آرپناهی" در گفت‌و‌گو با (سیتنا)  با بیان این‌که اولویت اول ما توسعه‎ی شبکه است، گفت: به همان میزان که در توسعه‎ی شبکه موفق باشیم، میزان فروش و تعداد مشترکین ما نیز افزایش می‌یابد.

اولویت اصلی ما توسعه‎ی شبکه است


وی با بیان این‌که در حال حاضر ظرفیت چند میلیون مشترک در شبکه را داریم، گفت: امکان واگذاری اسمی چند میلیون سیم‌کارت را داریم، اما همچنان اولویت اصلی ما توسعه‎ی شبکه است.


آرپناهی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم شبکه را به لحاظ کمی و کیفی گسترش دهیم، از رضایت مشترکان رایتل از این سیم‌کارت‌ها خبر داد و گفت: کیفیت بهتر شبکه مستلزم همکاری جدی شهرداری‌ها است.

 

بیشترین مشکل رایتل در تهران است


وی افزود: ما به لحاظ تجهیزات مشکلی نداریم و در اکثر شهرها هم همکاری‌های خوبی صورت گرفته است، اما مشخصا بیشترین مشکل را در تهران داریم.

سهم مناسب رایتل از بازار تا پایان دوره‎ی انحصار

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به زمان محدود باقی مانده تا پایان دوره‎ی انحصار، نگران سهم بازار خود نیستید، اظهار امیدواری کرد که تا پایان این دوره، سهم مناسبی از بازار در اختیار رایتل قرار گیرد.


وی با بیان اینکه رایتل 2 امتیاز ویژه و انحصاری دارد، گفت: امتیاز اول ما انحصار پروانه‎‎ای بوده که محدود به دوره‎‌‎ای دو ساله است و امتیاز بعدی ما همان برند رایتل و ارزش‎هائی است که به مشتریان و استفاده کنندگان از این برند ارائه می‎کنیم که این امتیاز همواره انحصاری و دوره‎ی انحصار آن نامحدود است.


وی تأکید کرد: لذا برند رایتل و ارزش‎های این برند برای ما از اهمیت ویژه‎‎ای برخوردار است و یکی از ارزش‎های ما ارائه‎ی تجربیات نوین و خوشایند به مشتریانمان و مشعوف نگه داشتن آنان است که خود را به آن پایبند می‎دانیم.

اختصاصی بودن اینترنت ارائه شده توسط رایتل

آرپناهی گفت: سرعت 128 کیلو بیت در ثانیه در سیم کارت‌های رایتل واقعا با تجربه‎ی عمومی از این سرعت متفاوت است که به دلیل اختصاصی بودن اینترنت ارائه شده توسط رایتل است. مشترک نبودن اینترنت رایتل و کیفیت سرویس دیتای ما از مهم‌ترین ویژگی سرویس اینترنت سیم‌کارت‌های رایتل محسوب می‌شود و سرعت ارائه شده گاهاً تجربه‎‎ای بهتر از سرعت‎های بسیار بالاتر که توسط دیگر ارائه دهندگان خدمات دیتا ارائه می‎شود را به مشترک می‎دهد.

وی ادامه داد: سرعت اینترنت 128 کیلو بیت برای همه‎ی مشترکان ما است و سرعت 512 کیلو بیت برای واجدین شرایط و سرعت یک مگا بیت نیز بصورت خاص و بیشتر در قالب فروش سازمانی ارائه می‌شود.

وی افزود: طبیعتاً شرایط ارائه‎ی سرعت دیتا در چارچوب مقررات ابلاغ شده توسط رگولاتور و پروانه‎ی رایتل خواهد بود.

پیش شماره‎ی 0920 برای سیم‎کارت‎های دائمی و 0921 برای سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری

وی در ادامه با بیان این‌که پیش شماره‎ی 0920 به سیم‌کارت‌های دائمی رایتل اختصاص دارد، گفت: کد سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری رایتل 0921 است.

 

عرضه‎ی سیم‎کارت‎های اعتباری رایتل در آینده‎ی نزدیک


وی گفت: سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به زودی عرضه می‌شود و سیم‌کارت‌های دائمی و دیتای رایتل از استقبال خوبی برخوردار بوده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
2
در همین یک شهر است اصلا جای دیگه مگه عرضه شده؟
کرج هم که جزئ تهران است به نوعی
نظرات بینندگان