arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

رجوي حرمسرا راه انداخته بود/ می گفت به جای رمضان، محرم روزه بگیریم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مترجم سابق و ارشد مسعود رجوی سرکرده جنایتکار گروهک تروریستی منافقین با انتقاد از ترویج فضای ضد دینی در میان اعضای این گروه توسط سرکردگان آن گفت: مسعود رجوی سه سال متوالی از ما خواست تا به جای ماه رمضان در ماه محرم روزه بگیریم زیرا او خود را یک مجتهد می دانست.

قربان حسین نژاد مترجم سابق سرکرده منافقین در گفتگو با پایگاه هابیلیان گفت: دلیل اصلی سکوت منافقین در مقابل توهین صورت گرفته به پیامبر اکرم، ترس آنها نسبت به از دست دادن حامیان غربی آنان است. علاوه بر آن رجوی جایگاه خود را از پیامبر اکرم (ص) بالاتر می داند به گونه ای که صدها عضو زن گروه را به همسری خود برگزیده است.

این عضو سابق گروهک منافقیین افزود: رجوی با صدها تن از زنان سازمان (منافقین) ازدواج دائم کرده است و این کاملا برخلاف سنت پیامبر و نص صریح ایات قرآن است.

حسین نژاد با اشاره به گفته های یکی از زنان ارشد جدا شده از گروهک نفاق گفت: رجوی پس از جمع آوری زنان در یک سالن و ازدواج جمعی با آنان، در مقابل چشمان همگی آنان اقدام به ارتکاب اعمال شنیع با آنها کرد.

مسؤول سابق امور عراق در سازمان منافقین با اشاره به دیدگاه ها و اعمال ضد دینی رجوی گفت: به خاطر دارم که رجوی برای سه سال متوالی و به بهانه گرمای تابستان به ما دستور داد به جای گرفتن روزه در ماه رمضان در ماه محرم روزه بگیریم. چرا که وی خود را یک مجتهد و حتی یک پیامبر می داند !

گفتنی است گروهک تروریستی منافقین پس از گذشت یک هفته از انتشار فیلم توهین آمیز به پیامبر مکرم اسلام (ص) و موج محکومیت ها و اعتراضات جهانی، هنوز هیچ موضع گیری اعتراضی علیه این اقدام اتخاذ نکرده است.

نظرات بینندگان