arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

تجاوز به پسران نوجوان در سوريه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
53 نفر از اعضاي القاعده روز دوشنبه در يک عمليات ويژه توسط ارتش سوريه در يکي از مدارس شهر حلب هدف قرار گرفته و به هلاکت مي‌رسند، اين افراد همگي خارجي و از اعضاي ارشد القاعده به شمار مي‌رفتند.

به گزارش انتخاب به نقل از ايران‌آباد، پايگاه‌هاي خبري سوري طي روزهاي گذشته با اشاره به هلاکت اين تعداد از تروريست‌هاي عضو القاعده، دليل آن را گزارش يک شهروند سوري مي‌دانند که از رفتار شنيع تروريست‌ها به خشم آمده بود و محل استقرار آنها را به ارتش براي هدف قرار دادن آنها گزارش مي‌کند.

بر اساس روايت اين پايگاه‌هاي خبري، يک گروه بزرگ از شورشيان مسلح عضو القاعده که از مرزهاي ترکيه وارد شده و به سمت حلب در حال حرکت بودند، شب را در منزل يکي از روستائيان سپري کرده و صاحب‌خانه نيز از آنها در حد وسع و توانش پذيرايي مي‌کند، صبح اين افراد منزل را ترک مي‌کنند، اما فرزند 14 ساله صاحب‌خانه ناپديد مي‌شود.

در روايت اين پايگاه‌ها آمده است که وي به شدت نگران و عصبي بوده و وقتي مورد بازخواست والدين خود قرار مي‌گيرد مي‌گويد شب گذشته توسط دو نفر از افرادي که در خانه حضور داشته‌اند، مورد تجاوز قرار گرفته است.

اين امر باعث شده تا فرد مذکور خود را به گروه شورشي مزبور رسانده و به بهانه جهاد، محل دقيق استقرار آنها را کشف و به ارتش گزارش بدهد، اين امر هنگامي روي مي‌دهد که همه اين افراد در مدرسه‌ الفداء در منطقه الکلاسه حلب حضور داشتند. فرد مذکور نيز به يک افسر ارتشي مراجعه و از وي مي خواهد تا مدرسه را بمباران کنند که اين امر هم صورت مي گيرد.

هر چند رسانه‌هاي سوري اعلام نکرده‌اند که اين مدرسه به وسيله چه سلاحي هدف قرار گرفته است، اما آنچه مشخص است تعداد قابل توجهي از تروريست‌هاي القاعده در اين حمله به هلاکت رسيده و انتشار دليل هلاکت آنها باعث دعواي گسترده‌اي در سايت‌هاي خبري شده است.

پايگاه خبري جهينه نيوز سوريه با تاکيد بر اين مساله که بيشتر کشته‌شدگان از شهروندان کشورهاي عرب حوزه خليج فارس بوده‌اند، تاکيد مي‌کند که در اين کشورها تجاوز به نوجوانان پسر امري شايع است که اين مساله به کرات توسط آنها در سوريه روي داده و همين مساله نيز باعث بريدن مردم از آنها شده است.
نظرات بینندگان