arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱

تعیین تکلیف محاسن سعید قاسمی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حاج سعید قاسمی که وعده داده بود اگر فائزه هاشمی به زندان رفت، ریشش را می‌تراشد حالا می‌گوید که تکلیف این ماجرا را در یک جمع دانشجویی روشن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فائزه هاشمی شب گذشته دستگیر و به اوین منتقل شد؛ اما دستگیری فائزه یک حاشیه هم داشت و آن وعده‌های متقابل حاج سعید قاسمی و آیت‌الله آملی لاریجانی بود که هر دو در جمعی دانشجویی مطرح شده بود.

ماجرا از آنجا شروع شد که بعد از صدور حکم هشت ماه زندان و 60 ضربه شلاق برای عامل اهانت به فائزه هاشمی، در اسفند ماه سال 90 سعید قاسمی در در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر چنین حکمی را برای فائزه هاشمی بریدند و نصف روز این خانم در زندان بود من ریشم را می تراشم!

اما آیت‎الله صادق آملی لاریجانی هم چندماه پس از سخنان حاج سعید در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‎‎های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‎‎های سراسر کشور در واکنش به سخنان وی گفت: «شنیده‎ام یکی از دوستان بیان داشته است که اگر نیم‎روز فلانی را به زندان بیندازند، ریشش را خواهد تراشید. من به آن عزیز می‎گویم که مطمئن باشید چند وقت دیگر که محاسنتان بلند‎تر می‎شود، قطعا باید همه آن‎‎ها را بتراشید!»

بعد از دستگیری فائزه هاشمی با سعید قاسمی تماس گرفتیم تا نظر او را درباره این بازداشت جویا شویم اما وی تاکید داشت که گفت‌وگوی تلفنی انجام نمی‌دهد. با این همه بعد از اصرار ما و یادآوری پاسخ آملی لاریجانی گفت: در وقت مقتضی جواب ایشان را در یک جمع دانشجویی می‌دهم.

وی در پاسخ به اینکه تکلیف محاسن شما چه می‌شود گفت: سلام برسانید، خدانگهدار!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
میثم از بابل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
27
0
خب ایشون گفتند که ریشم رو میتراشم نگفتند از ته میتراشم.تراشیدن ریش به هراندازه ازآن نیز اطلاق میشود.
ضمنا ایشان یکی از فرماندهان بزرگ و متدین هشت سال دفاع مقدس بودند و اگر هم اینطور موضع گرفتند بخاطر بی عدالتی و تبعیضی بوده که ده ها سال قبل تاکنون بین آقازاده ها و جوانان و ملت ایران بوجود آوردند.یک نفر رو به جرم آفتابه دزدی درنمایشی اسلامی رسوا و حقیر می کردند اما این آقا زاده ها هرکاری دلشان میخواست کردند اما د ریغ از یک اخم بر آنها چه رسد مجازاتشان.حالا که این امر کم کم محقق می شود نباید با کسانی که درردیف مردم و در حمایت از آنها به مقابله با این آدم های خائن براومدند اینگونه برخورد کرد و باید حرمت و احترام آنها رو حفظ کرد.
درود بر رزمنده عدالتخواه حاج سعید قاسمی


لبیک یا خامنه ای
یا مولایم علی(ع)
نظرات بینندگان